Gå til innhold

Hvor kan jeg finne en stor termokopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter en termokopp. (en slik termos-kaffekopp til å ta med på buss osv.)

Har sett litt rundt omkring, men jeg finner bare små. Jeg trenger en som rommer mer enn 5 dl. Noen som vet butikk/nettbutikk som har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Forever :)' date='15 november 2010 - 15:46' timestamp='1289832418' post='8584574]

Jeg er på leting etter en termokopp. (en slik termos-kaffekopp til å ta med på buss osv.)

Har sett litt rundt omkring, men jeg finner bare små. Jeg trenger en som rommer mer enn 5 dl. Noen som vet butikk/nettbutikk som har?

Skrevet

På Åhlens har de store termokopper til 59,- eller noe sånt! Kjempe gode!

Men... over 5dl? Nei... kanskje akkurat 5dl? :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en diger en på Starbucks, så om du skal til utlandet i nærmeste fremtid kunen kanskje det være noe?

Skrevet

Skal nok ikke til utlandet i nærmeste fremtid dessverre.... Men kansje 0,45 holder? Sjekker ut Åhlens og jeg :)

Skrevet

Så kaffe tørst ro ned litt,du kan jo ta en kaffe utover dagen hahaha. :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Bodum sine er bra!

De fra åhlens er dårlige, lekker og holder ikke på varmen. Har begge deler og bodum er absolutt best!!!

• Liker 1
Skrevet

Kitchn hadde noen ganske store for en stund siden, 7.5 dl tror jeg.

Skrevet

Kjøpte Bodum til både meg og mannen på Christiania GlasMagasin! :)

I tilleg har to venninner kjøpt til hele familien, og vi er kjempefornøyde alle sammen! :)

Eneste aberet er at teen holder seg så varm så lenge at jeg må la lokket stå av en liten stund, ellers får jeg ikke drukket den før jeg faktisk kommer frem til jobben... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...