Gå til innhold

Tubetopp - undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :goodbye:

jeg har en kjole som er ganske lårkort og litt gjennomsiktig..

jeg lurte egentlig på om det finnes noen tubetopp-undertøy man kan kjøpe å ha under?

Slik at kjolen ikke føles så bar og kort :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånn slags bh stropper? Det selger de hvertfall på cubus, bikbok osv :) Koster vel fra 100-130 :)

Hvis du mente topper som er lengre enn det en bh er, så er det vel bare til å kjøpe en tubetopp i samme farge som kjolen å ha under!

Skrevet

Mener du sånn slags bh stropper? Det selger de hvertfall på cubus, bikbok osv :) Koster vel fra 100-130 :)

Hvis du mente topper som er lengre enn det en bh er, så er det vel bare til å kjøpe en tubetopp i samme farge som kjolen å ha under!

Jeg mente en lang tubetopp ja. Som rekker fra brystet og ned til lårene.. Finner ikke noen plass..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? :)

Skrevet

Hvis den går fra brystet til låret, er det ikke en topp lengre, men heller en kjole!

Vet dessverre ikke om noen spesifikke butikker som selger det. Se deg litt rundt, er sikkert noen som har! :)

Skrevet

Hvis den går fra brystet til låret, er det ikke en topp lengre, men heller en kjole!

Vet dessverre ikke om noen spesifikke butikker som selger det. Se deg litt rundt, er sikkert noen som har! :)

Jeg har singleter som rekker meg ca halvveis ned på låret. Jeg ville aldri funnet på å bruke disse som kjole. Har andre lange topper som heller aldri blir brukt som kjole på meg.

Jeg kjøpte forøvrig en tubetopp (dog i en litt grell farge, og derfor nesten ubrukt) på H&M i sommer.

Skrevet

Jeg har singleter som rekker meg ca halvveis ned på låret. Jeg ville aldri funnet på å bruke disse som kjole. Har andre lange topper som heller aldri blir brukt som kjole på meg.

Hehe, nei sant nok. Men i begynnelsen skrev hun "tubetopp-undertøy", da tenkte jeg automatisk på sånn bh uten stropper, ikke en som går ned til låret liksom :)

Men det fins folk som bruker singletter til kjoler nå til dags, bare de på jenter fra 14-17 :fnise: Såå fælt!

Skrevet (endret)

Hehe, nei sant nok. Men i begynnelsen skrev hun "tubetopp-undertøy", da tenkte jeg automatisk på sånn bh uten stropper, ikke en som går ned til låret liksom :)

Men det fins folk som bruker singletter til kjoler nå til dags, bare de på jenter fra 14-17 :fnise: Såå fælt!

Hehe! Nå er nok jeg noen år eldre enn 17, og har virkelig ikke kropp til å bruke singlett som kjole :skratte:

Her er forøvrig en sak i sort

*edit: seint oppdaga skrivefeil*

Endret av fruBeist
Skrevet

hehe, ja, gikk heldigvis ikke med singlett-kjoler når jeg var 17 heller! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...