AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Er det noen av dere som har prøvd disse produktene, og evt hva synes du/dere? Det er jo veldig dyre produkter så da bør dem jo være bra...
Batteri Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Aldri hørt om det merket. Og det er da vitterlig ingen garanti for at merket skal være bra bare fordi det koster mye penger?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde heller ikke hørt om merket før jeg fant det på Strawberrynet.. Googlet det, og det var ikke måte på hvor bra det skulle være.. Nei, du har helt rett! Tenker det samme som deg. Høy pris er ikke alltid ensbetydende med bra kvalitet.
Honesty Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg har et serum derfra, men det er nok ikke det riktige for min hud, for jeg mistenker at det inneholder mentol/peppermynte e.l. Ellers har jeg prøvd en skrubb, men den finnes ikke lenger.
Mischa Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Har hørt veldig mye bra om det produktet som heter noe som "Botanical buffing beads". Det har fått veldig bra tilbakemeldinger på mua, så er på min ønskeliste
Yasi Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 På min ønskeliste også.. Må jo finne meg en erstatning for Matis *Spent*
tante fiolett Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Har prøvd: Anti-Aging cleansing gel: denne likte jeg veldig godt. Av de rensene jeg har prøvd med glykolsyrer, er dette min favoritt. God fersken-aktig duft. Botanical Buffing beads: Ok, men ikke så bra som MD Formulations Scrub. Acne clearing gel: Kjøpte denne somen mulig erstatning for Jan Marini Bioclear Lotion - ca. dobbelt så stor flaske + mye lavere pris (jeg handler alt på utenlandske nettsider eller Ebay). Men JM vinner nok, så spørs om jeg ikke kommer tilbake til den når jeg går tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå