Gå til innhold

Døde dyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er ukult! bra for han at det ikke er han som har drept dyra, men allikevel, idiotisk av en voksen mann!!!

Skrevet

Herregud, så ufattelig kvalmt, idiotisk, umodent, perverst og neandertalsk dette var!

Han skulle søren med hatt en ørefik med alt som følger.

:kjefte:

Skrevet

Og der ser man hvorfor så mange dyr blir torturert/skadet. Selv om disse dyrene allerede var døde, så vitner dette om manglende respekt for dyreliv. Det er et problem i Norge, som spesielt mange katter får oppleve.

Skrevet

..oookei. Det der var bare sært. Dyra er jo døde og tar ingen skade av det, men likevel ikke min type humor.

Skrevet

Ganske ironisk at rett under bildet av lemen i tacoskjell, så var det en annonse fra Dyrebeskyttelsen..

Skrevet

For en idiotisk person!

For det første er han en j* uansvarlig hundeeier som lar bikkja fly rundt og drepe i hytt og pine!

For det andre har han meget store problemer, og burde kanskje vurdere en time hos psykolog.

Det er ikke normalt å ha et slikt forhold til dyr.

Lurer på hva han gjør med hunden sin når den er død. Det vil jeg kanskje ikke vite.

Skrevet

Er det kult å kødde med døde dyr? Døde dyr som kjæledyret ditt har drept?

Jeg er helt for naturens gang osv., men jeg synes ikke det er kult når folk kødder med døde dyr... :(

http://bennalou.blogg.no/1289824552_vil_du_ha_en_dau_stek.html

Haha, hun gikk på samme videregående som meg nå i høst, før hun byttet skole :P

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må innrømme at jeg flirte LITT for meg selv da jeg så dyret i tacolefse... men er allikevel ikke noe man skal få god kritikk for å gjøre. Selv om de er døde så står det for noe som er ganske lite OK. Hadde noen hengt opp katten min om han ble funnet død ute hadde jeg blitt rasende og ikke minst utrolig lei meg. Man skal ha respekt for de døde, dyr eller ei...

Gjest Sommertid
Skrevet

Dette ble alt for sært for min del. Hvem synes det er morsomt å gjøre slikt?!

*grøsse*

Skrevet

Jeg ville brukt alle de samme ordene som FoxyFish.

Jada de er døde og greit er det, men det er noe som heter å la døde få hvile i fred og det gjelder ikke bare mennesker, det gjelder også dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...