Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man laste ned MSN gratis til MAC? Har forsøkt å finne ut av det, men finner ikke frem til noe eller hvor jeg kan gjøre dette..

Håper noen kan hjelpe :)

Skrevet

Så vidt jeg vet kan du ikke bruke Microsoft sin msn (Windows Live Messenger) på Mac. Du kan derimot bruke kopiprogrammer som f.eks. aMsn.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vet du hvor jeg kan laste ned det? Får man fortsatt pratet med folk med windows og vanlig MSN?

Skrevet

Du kan laste ned "Microsoft Messenger" til MAC. Jeg husker ikke hvor jeg fikk det, men prøv google :jepp:

Skrevet

Får man lastet det ned uten officepakken? Den har jeg ikke kjøpt enda.. For jeg kommer inn på denne siden, men får ikke lastet ned noe som helst...

Skrevet

Windows messenger for Mac er veldig dårlig og har mange bugs.

Jeg ville gått for en annen klient som f.eks. Trillian, aMsn, Adium, Mercury Messenger eller andre.

Skrevet

Hm, nei bugs liker vi jo ikke...

Men funker den aMsn med å prate med folk som har vanlig msn?

Skrevet

Hm, nei bugs liker vi jo ikke...

Ja. Windows live messenger, windows messenger for mac, aMsn, trillian osv er klienter som blant annet støtter ms sin messenger-protokoll.

aMsn, Trillian, Mercury messenger og Adium har støtte for andre protokoller samtidig også. Som blant annet yahoo-chat, google chat, twitter, facebookchat, jabber m. fl.

Selv bruker jeg trillian, siden den støtter tilkobling fra flere steder samtidig på samme konto.

Skrevet

Jada, den fungerte supert. Brukte den lenge, men har nå konvertert til Adium for da får jeg med FB chatten i samme klient. (Og den funker fint den også :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...