Miracl3 Skrevet 13. oktober 2003 #21 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg mest til å gå ut av kirken. Da er vi gift og skal starte vårt herlige liv som ektemann og kone.Det er faktisk første gangen vi går sammen som gift Og alle andre kan se hvordan kjærlighten lyser rundt oss Tror det blir en vidunderlig følese. Det var meg
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #22 Skrevet 14. oktober 2003 ...men det var liksom meningen at det skulle dreie seg om det ETTER kirkentiden da dere.....
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #23 Skrevet 14. oktober 2003 Ok etter kirketiden gleder jeg meg mest til brudevalsen . middagen , fotografen . bryllupsnatten. Uff det er umulig å velge en ting da Men tror kjanske det er følelsen og hele opplevelsen av denne dagen sammen med min kjære som jeg gleder meg mest til. De små øyeblikkene som å se på han under middagen å vite at nå er vi gift. Og det er ekteskapet vi har snakket om så mange månder og år nå som endelig har begynt.
minniepus Skrevet 14. oktober 2003 #24 Skrevet 14. oktober 2003 Talen fra min kjære kanskje...? Nei, alle gavene
ringblomst Skrevet 14. oktober 2003 #25 Skrevet 14. oktober 2003 Utenom vielsen - gleder jeg meg til å benflørte med min kjære som fru .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå