Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 På selve dagen, hva gleder du deg mest til??? Jeg gleder meg aller mest til å kjenne sommerfuglene i magen når jeg står i våpenhuset sammen med mamma, pappa, svigers, forlover, barna og søstrene+svogrene våre..... sitringen når jeg vet at min elskede står der inne sammen med sin beste venn, og bare venter på at jeg skal komme slik at vi kan si ja til hverandre.... Men det var ikke det jeg egentlig tenkte på. Jeg mener etter kirke/vielsesdelen? Er det talene, fotograferingen, maten, kaken, gavene, dansen....??
Ninach Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg mest til.........bryllupsnatten!! Har vært på strippekurs ( meg og forloveren!!! ) og skal overraske min kjære med sexy undertøy og stripping!! - det siste han hadde ventet seg!!!
Livva Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg mest til når dørene åpner seg, over hundre folk står og ser hvor nydelig jeg er når jeg kommer inn i min nyyyydelige prinsessekjole har planlagt så siiiinsykt bra, selv om dagen er 3.juli 2004 men alt kommer jo til å bli som en drøm, gleder meg til det meste jeg :D
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg til å si ja, og høre min kjære si ja til meg... Alt annet er i grunnen veldig likegylding i forhold til akkurat det!!
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg mest til.........bryllupsnatten!! Har vært på strippekurs ( meg og forloveren!!! ) og skal overraske min kjære med sexy undertøy og stripping!! - det siste han hadde ventet seg!!! Nei så kult!!! Hvor i all verden går man på strippekurs??
Ninach Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Fant en annonse i Aftenposten for et par måneder siden; tror det var Showhuset eller noe sånt som hadde det. Kuult var det ihvertfall - kan se om jeg finner kvittering, så kan jeg sende deg en pm om hvem det var som hadde det! :D Tror han kommer til å like det, ihvertfall!!!
minniepus Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg til å si ja, og høre min kjære si ja til meg... Alt annet er i grunnen veldig likegylding i forhold til akkurat det!! Enig med du i det. Også ha alle gjestene der (tilreisende fra andre deler av verden).
Gjest Fighter Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg til å bli gift med min kjære!!!
nessi Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Er nok mest spent på hvordan min kjære kommer til å reagere når han får se meg i brudepynten, men det jeg gleder meg mest til er å høre min kjære si JA!
bookwormgirl Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg sånn til å si JA til ham jeg elsker og høre at han sier JA tilbake ! Men jeg gleder meg også til alt det andre: å være prinsesse for en dag, all den deilige maten, å ha venner og familie rundt meg/oss, festen....Og bryllupsreisen da! Får sommerfugler i magen av å tenke på det allerede nå!!
9na Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Bortsett fra hele vielsen. gleder jeg meg utrolig til talen kjæresten min skal holde! Han har visst allerede begynt, sier han. (Gruer meg omtrent like mye til talen jeg skal holde, men skal øve mye på forhånd!).
Cajsa Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Åhh, jeg gleder meg til alt jeg!! Vanskelig å plukke ut èn ting! Men kanskje det å gå opp kirkegulvet blir noe av det største i første omgang. Alle i familien og venner, pappa ved siden av meg, og blikket rettet mot han jeg elsker! Blir rørt bare av tanken...
Maja04 Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg som en unge til alt bortsett fra fotograferinga - jeg finnes ikke fotogen og håper fotografen er like dyktig som det vi har blitt fortalt. Jeg gruer meg litt til dansinga også siden vi er best på å stå å vugge fram og tilbake Men hva jeg gleder meg mest til? Det må kanskje være å ligge i armene til min nygifte mann og kjenne sommerfuglene i magen..
Gjest MrsL Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg mest til å høre ham si JA og til endelig få lov til å si det selv. :blunke: Også gleder jeg meg til ........ ehem......... bryllupsnatten når vi er alene igjen, med frukt å champagne og et stort badekar :blunke:
April Skrevet 13. oktober 2003 #15 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er veldig spent på hva min kjære syns om meg i brudestasen! Etter det gleder jeg meg egentlig til alt, MEN aller mest bryllupsnatten! Jeg er egentlig litt bekymret for at gjestene skal få det kjedelig, ikke at de skal ha noen grunn til det altså, men jeg vet liksom ikke helt jeg! Vil jo gjerne at folk sitter igjen med en god følselse etterpå...Er nok bare Bridezilla meg som tenker litt for mye....
Livva Skrevet 13. oktober 2003 #16 Skrevet 13. oktober 2003 Ninach! Hvis du fant kvitteringen, kan du sende den navnet over til meg også, det hørtes jo helt konge ut! det må jo være alle gutters drøm Thanx
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg til resten av livet sammen! :D
¤Tiili¤ Skrevet 13. oktober 2003 #18 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg til vielsen! Men spesielt gleder jeg meg til det øyeblikket dørene åpnes, og jeg og pappa skrider inn gulvet og frem til min tilkommende ektemann, se at han mister pusten over hvor fin jeg er den dagen...hihi...
Snurre Skrevet 13. oktober 2003 #19 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg gleder meg veldig til å gå ned kirke gulvet med min far, tror nok det blir et adrenalin kiik av dimensjoner. Etter kirken gleder jeg meg mest til å sitte i bilen etter bryllupsfesten på vei til hotellet, å bare vite at han, han er min. Jeg er kjempe heldig som har fått lov til å gifte meg med han, jeg kan med hånden på hjerte si at han er min bestevenn. Har jeg hatt en hard dag på jobb med mange sure fjes, er det kun han som klarer å redde dagen. Gleder meg også til å reise på bryllupsreise siden det alltid blir en kjempe opplevlese og reise med Snurre mannen Må bare fortelle at jeg får en blomster bukett hver uke :kysse:
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #20 Skrevet 13. oktober 2003 Gleder meg mest til å gå ut av kirken. Da er vi gift og skal starte vårt herlige liv som ektemann og kone.Det er faktisk første gangen vi går sammen som gift Og alle andre kan se hvordan kjærlighten lyser rundt oss Tror det blir en vidunderlig følese.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå