AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Typen min får utslett etter at vi har hatt sex. Jeg ejakulerer en del, og renger med det kan spille inn? Ingen av oss har kjønnssykdommer, det har vi sjekket. (visst det ikke finnes et alternativ de ikke sjekker ved vanlige slike kontroller...) Men hva er det da? Kan han rett og slett være allergisk mot meg?? Vi kan jo ikke ha det sånn Tips, råd, hva som helst! Vær så snill å hjelp!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Samboeren min hadde problemer etter samleie, men da med sårhet og smerter... Dette skyldtes at han hadde for trang forhud, og det ble bare verre og verre, siden forhuden hver gang "revnet", og grodde sammen med arr som gjorde det enda trangere. Han opererte (omskjæring), og ting har forandret seg totalt... Ellers kan jeg ikke forstå hva det kan være... Allergi mot kondomer, glidemiddel eller andre rekvisita kanskje? Kan han ha sopp? Hvor lenge har det vart?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Ingen andre rekvisita involvert... Virker som at det er en slags allergisk reaksjon på meg. Utslettene går bort etter en uke ca. Har vart så lenge vi har hatt sex, i større eller mindre grad... Verken han eller jeg har vært ute for dette før. Blir nok en tur til legen... Høre hva han har å si. Kan lett bli døden for forholdet dette her. -TS-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå