Gå til innhold

En utfordring til Hotell Cæsar-folket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ivrig Cæsar-titter, men har vært utenlands nesten hele året, og trenger en oppdatering på det viktigste som har skjedd mens jeg har vært borte. Jeg gidder nemlig ikke lese gjennom alle sidene på Cæsar-tråden, og kan jo ikke se gjennom alle de episodene på web-tv...

Så - noen som kan gi med et kortfattet (er det mulig?) resymé? Det siste jeg husker var at Goggen og datteren til damen til Svein (hva het hun nå igjen) var blitt sammen, men ikke alle visste det, at Svein hadde fridd til damen og at Astrid snart hadde 100-års dag.

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det har sjedd mye siden da..Astrid er død,cathrine gifta seg med fetteren til Eva,han døde,ho skal være verge for Hermine.Hermine er flytta til toppetasjen og prøver seg på Goggen hele tida.Goggen er sammmen med dattera til Bea enda.Viktoria bor på ankerseteren med bestemora,juni er utlands,julie har beg å drikke innimellom men har fått ny type og han lider av spillegalskap på aksjer,Cecilie og Storm skal ha unge men Cecile har fått kreft,Astrid og far til Dagny (bestemor til Viktora)hadde ett forhold og de fikk ei jente som Dagny prøver å finn men resten av fam vil jo ikke pga da er det en arving til..Pelle er forelska i Bea for svein har vært borte over lengre tid men husker ikke hvorfor..Men ser ut som Bea beg å like vinmannen på resturanten.Ja,spør om det er mere,detta var litt,hehe

Skrevet

Herreguuuuuud! Her har det skjedd litt ja... Hvem var Hermine nå igjen? Og hvordan døde Astrid? Og hvem var fetteren til Eva? Så Astrid fikk unge med faren til moren til sitt eget barnebarn...? Mye greier her... :ler:

Skrevet

Faren til hermine og eva var jo fetter og kusine.Husker ikke hvordan ho døde..

Skrevet

Hans Kristian er fetteren til Eva, og faren til Hermine, han satt på en del aksjer i konsernet.

Han giftet seg med Cathrine på dødsleie. Cathrine arvet ingenting, men er nå verge for stedatteren,

Hermine, og sitter på de aksjene intill videre.

Hermine er forelsket i Goggen. Goggen er forelsket og er sammen med Runa (dattra til Bea). Nå har

Hermine flyttet inn i toppetasjen, dette liker verken Goggen eller Runa.

Jens August går til psykolog, og ble betatt av henne. Hun er svært sjarmert av han, og derfor kan han

ikke fortsette hos henne.

Pål (økonomiskjefen) som er samboeren til Victoria, går til samme terapaut, siden han sliter med å få kontroll over sin avhengighet til børsen. Han har et stort problem, ingen er egentlig ikke klar over det.

Ja - det er vel det aller viktigste nå.

Skrevet

Hans Herman, kanskje? Ikke Kristian?

Men nå har jeg vært på ferie en uke. Kan noen fortelle meg om hvordan det går med Cecilie og barnet? Må hun abortere eller hva?

Skrevet

Ho vil beholde barnet men faren er jo at ho dør..

Skrevet

Men hvorfor bor Hermine i toppetasjen hvis Cathrine er vergen? Er ikke Jens A. sammen med Eva? Eller ble det ikke noe av kanskje...? Når døde Astrid? Og giftet Cathrine seg med Hans H. pga. aksjene?

• 1 måned senere...
Skrevet

I testamentet stod det at Hermine selv kunne velge om Eva eller Cathrine skulle være verge. Hun valgte Cathrine. Hun bor ikke i toppetasjen på HC, men på akerbrygge i en leilighet hun kjøpte selv. Hun "presset" Cathrine for penger fra konto og leilighet hvis ikke valgte hun Eva som verge. Etter hun flyttet inn ble det en del festing, og Cathrine gav henne alkohol. Hun følte ikke Cathrine brydde seg noe om henne og kom på HC en natt full og gråtene og ville Eva skulle ta over.

Eva og Jens A er fortsatt gift, det er bare enda ett sidesprang. Eva tar dem på fersken, og ser ikke ut som hun vil ta ham tilbake (foreløpig).

Astrids død fikk jeg ikke med meg.

Cathrine var sammen med Hans H. (Om hun var sammen med han for penger eller kjærlighet fikk jeg ikke med meg) Cathrine fant et brev fra sykehuset om at han hadde kreft og kontaktet legen hans for å høre hvor lang tid han hadde igjen. Da hun hørte at det ikke var lenge igjen bestilte hun gifteringer. (Så mulig de var sammen av kjærlighet, men hun giftet seg for aksjer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...