Gå til innhold

~ Vil ha ny mobil. Hvilken modell skal jeg velge? ~

Hvem av de 3 eksemplene er best/finest?  

1. 1. Hvem av de 3 eksemplene er best/finest?

• Samsung S100
      1
    • Siemens SL55
      2
    • Nokia 7250i
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen som jeg liker, men har problemer med å velge. Skal jeg være trofast mot Nokia? Jeg synes Nokia-telefonene begynner å bli kjedelige. Se på disse, og si hva du synes:

Samsung S100?

Siemens SL55?

Nokia 7250i?

Eller har du en annen modell du anbefaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg til Nokia - har vært fornøyd med de. Er mest opptatt av batterikapasitet og dataoverføring og der er Nkia best (tror jeg). Jeg synes også designet er helt greit - Ericson telefoner synes jeg er direkte stygge og det er mange av Siemens'ene også.

Jeg venter på en ny Nokia som skal komme Nokia 6220.

De du linker til ser forøvrig greie ut rent designmessig. Kommer jo litt an på hva du synes er viktig når det gjelder funksjonalitet .

Skrevet

ser ut og ser ut... Synes det er viktig hvordan menysystemet virker jeg.. Og da synes jeg nokia er best...

Skrevet

Joda, enig i det. Det er bare det at jeg har hatt Nokia i alle herrens år, og begynner å bli litt lei. Synes veldig mange av modellene ligner på hverandre, og det er aldri noen drastiske forandringer sånn rent utseende-messig.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det ble ingen av de nevnte modellene over.

Det ble denne.

Skrevet

Den var stilig :D

Men jeg sverger til Nokia selv hvis jeg skal ha ny mobil.

Skrevet

Har blitt veldig fortrolig med den nye Samsung'en min. Så Nokia må gjøre noe drastisk med designet sitt hvis jeg noengang skal "gå tilbake".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...