Flua Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Har bytta til Mac i helga, detaljene kommer sigende..... Jeg henter greit ned mailene mine, men da jeg skulle sjekke nå fra jobb, ser jeg at alle fremdeles ligger på serveren til Telenor. Skal det være sånn dà? Hvorfor forsvinner de ikke, slik de gjorde med pc?
Zzyzx Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Det har ikke noe med mac og pc å gjøre, det har med innstillingene til mailprogrammet å gjøre. Det finnes en innstilling for å la mail bli liggende på server, og den er det nok haket av for på den nye maskinen din.
Flua Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Det har ikke noe med mac og pc å gjøre, det har med innstillingene til mailprogrammet å gjøre. Det finnes en innstilling for å la mail bli liggende på server, og den er det nok haket av for på den nye maskinen din. Logisk! :-) Men...noen som vet hvor man haker av da? Er så mye noe ord på mac...jeg tørr ikke prøve engang! :-D Kommer vel inn i det etterhvert.
Henkie Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Har bytta til Mac i helga, detaljene kommer sigende..... Jeg henter greit ned mailene mine, men da jeg skulle sjekke nå fra jobb, ser jeg at alle fremdeles ligger på serveren til Telenor. Skal det være sånn dà? Hvorfor forsvinner de ikke, slik de gjorde med pc? Gå inn i programmet "Mail" (regner med det er det du bruker) Velg så Mail>Valg>Kontoer>Avansert Der kan du velge hvor lenge du ønsker den på server, eller om den skal fjernes umiddelbart etter at den er lest.
Christiane_W Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 (endret) Følg Henkies beskrivelse - har lagt med screenshots av "trinnene". 1) Gå inn på valgpanelet 2) Velg konto og deretter Avansert 3)Klikk på det du ønsker og lukk valgpanelet! Endret 15. november 2010 av Christiane_W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå