Gå til innhold

Hva er de beste damerumpene?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du er jo helt sveiseblind. Hvorfor gikk jeg i 8 år tynn som en strek? Høy forbrenning og dårlig sammensatt kosthold. Da jeg begynte å spise riktig, pakket jeg på 10 kg med muskler - det førte til bedre velvære og mer fitte naturlig nok.

Det er ignorant å tro at fordi mamma/pappa er slik, blir jeg slik. Man kan forme kroppen sin akkurat slik man har lyst, BARE MAN BRUKER TOPPLOKKET.

Slutt med det irrasjonelle pseudo-vitenskapsvrøvlet ditt!

Menn og kvinner er forskjellige.DU BOLA DEG VEL MED STEROIDER OG HØRT OM AT FORBRENNINGEN FORANDRER SEG NÅR MAN BLIR ELDRE.

Endret av Bella_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo helt sveiseblind. Hvorfor gikk jeg i 8 år tynn som en strek? Høy forbrenning og dårlig sammensatt kosthold. Da jeg begynte å spise riktig, pakket jeg på 10 kg med muskler - det førte til bedre velvære og mer fitte naturlig nok.

Det er ignorant å tro at fordi mamma/pappa er slik, blir jeg slik. Man kan forme kroppen sin akkurat slik man har lyst, BARE MAN BRUKER TOPPLOKKET.

Slutt med det irrasjonelle pseudo-vitenskapsvrøvlet ditt!

Når man har en god forbrenning, så er det ikke så lett å legge på seg. Du kan spise ekstremt mye, ha rett kosthold osv, men har du nok god fobrenning, er det vanskelig å legge på seg.

Ok, din metode funket for deg.. men det betyr nødvendigvis ikke at det funker for alle andre. Med litt styrketrening kan man forme kroppen en del.. men du kan ikke legge på deg mer kilo vist du ikke legger på deg.

Skjønner?

Skrevet

Spis mer mate enn du pleier så legger du på deg. Sånn er det med den saken.

• Liker 2
Skrevet

aaaahhh......aaaaahhhh! :spise::hjerter::hakeslepp::wow::wow::wow:

Besvarer det spørsmålet ditt, eller har jeg uttrykt meg i overkant vagt? :)

Det er det jeg trodde. :lur:

Skrevet

Den funker! Men personlig foretrekker jeg litt mindre. :)

Alle neger damer har jo bavian rumper.Hvite jenter har ikke slike rumper.

Skrevet

Nyydelig....og flottest hittil. Innsvinget i midjen gir en god kurve over hoftepartiet og en real snasen rompe. I like :lur:

Nja, tror nok øya blir mer fornøyde enn kuken av den stjerten der.

Skrevet

Hvordan klarer disse damene å få så store romper...trener de setemuskelen veldig mye?

Gjest strykebrett
Skrevet

Hvordan klarer disse damene å få så store romper...trener de setemuskelen veldig mye?

Markløft+knebøy. Få repetisjoner og mye vekt. Funker som bare det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...