Gå til innhold

Hva er de beste damerumpene?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

disse er også bra

bigass.jpg

Nice!

Å størst og deiligst av de alle er den som henger fast på "buffie the body"!!!!

Skrevet

HAHAHAH ikke mangel på bilder hvertfall:)Min rompe er best of finest:)

Skrevet

Bilde plz. Tror det ikke før jeg får se det ;)

Skrevet

hehe, støtter karen over! PUT UP OR SHUT UP! ;)

Skrevet

Jeg er hetero jente, men jeg ble nesten kåt av å se på de rompene. Likte best nærbildet av den rompa som var oppi kameralinsen, og jeg likte den fyldige rompa til hun med det hvite undertøyet.

Skrevet

Jeg har forresten like fin rompe ;)

Hilsen hun som ble kåt av rompene.

Skrevet

Bilde plz. Tror det ikke før jeg får se det ;)

Det er ikke lov å legge ut nakenbilder her :popcorn: :popcorn: ikke at jeg hadde gjort det har for mye slevrespekt til det.Men sefføllgelig alle roser sin egen kropp det er bare bra:)

Skrevet

Alvorlig talt folkens. Er dere gammel nok til å se på rumper når dere ikke kan skrive ordet riktig engang? Jeg bare spør altså, forventer ikke noe svar..

• Liker 1
Skrevet

Jeg er hetero jente, men jeg ble nesten kåt av å se på de rompene. Likte best nærbildet av den rompa som var oppi kameralinsen, og jeg likte den fyldige rompa til hun med det hvite undertøyet.

Fyldige rumper er nydelig, ikke sant? :) Min fremtidig kone skal se slik ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og hun skal få kjørt seg!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe. =)

Skrevet

Fyldige rumper er nydelig, ikke sant? :) Min fremtidig kone skal se slik ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og hun skal få kjørt seg!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe. =)

Vi tviler ikke på det..Sjarmerende type forresten ;)

Skrevet

Vi tviler ikke på det..Sjarmerende type forresten ;)

jaja, kjipt å være sammen med en som vil knulle deg i stykker?? :)

Skrevet

Jeg har hørt at Chiyo-rumpe er best i test. :enig:

Skrevet

jaja, kjipt å være sammen med en som vil knulle deg i stykker?? :)

Definitivt.

Gjest Sommertid
Skrevet

Selfølgelig er rumpa mi den beste damerumpa jeg vet om :jepp:

Skrevet

Definitivt.

hehehe, ja, det er viktigere å sitte med brillene på nesetippen og diskutere verdens problemer, enn å begjære hverandre. SUCK MY NUTS, BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Skrevet

merkelig med dere gutter. Dere vil ha jenta så tynn som mulig, men stor rumpe må det være? Jeg får ikke dette til å harmonere helt.

Skrevet

merkelig med dere gutter. Dere vil ha jenta så tynn som mulig, men stor rumpe må det være? Jeg får ikke dette til å harmonere helt.

Må du ikke generalisere sånn da. Nei, jeg liker faktisk at dama er lubben over det hele, du vet mage, lår, pølsearmer. Hele pakka liksom. Blir ikke like kåt på slanke damer, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...