Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #41 Skrevet 18. november 2010 ja til det siste Tenk så flink vi hadde blitt i sengen om du kom med en egen dagbok? Eller bare tenkt hvor flink og smart vi hadde blitt generelt! Stort steg for menneskeheten.
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #42 Skrevet 18. november 2010 Nei, den ser faktisk ikke ut som den er nesten riktig en gang... Ikke at jeg husker hva jeg putta der, siden det tross alt er en hel uke siden jeg gjennopplivde den. Skal se om jeg finner noe flott å putte inn! Takk for at du nevnte det! Bare hyggelig! Synes de andre var så koslige, så kanskje du finner en like fin solrelatert sak.
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #43 Skrevet 18. november 2010 ja til det siste Tenk så flink vi hadde blitt i sengen om du kom med en egen dagbok? Eller bare tenkt hvor flink og smart vi hadde blitt generelt! Stort steg for menneskeheten. Bare hyggelig! Synes de andre var så koslige, så kanskje du finner en like fin solrelatert sak. Nå virker Sol! Jeg huska til og med hvilket bilde det skulle være og alt! *stolt* Jeg starta en blogg en gang i tiden, hvor jeg skulle skrive sånt, men det blei liksom bare ett innlegg der, så fløy tankene mine videre... Mulig jeg fikk øye på blankt og fint, å da er det jo ikke lett å konsentrere seg om det man skal hehe
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #44 Skrevet 18. november 2010 huff, blankt og fint gjør slikt med en....
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #45 Skrevet 18. november 2010 Det skal ikke være enkelt! Jeg skal prøve starte opp en slags dagbokgreie, hvor jeg kan legge ut masse flotte ting, men jeg må vente til... Om 2 uker! Skal på photoshuuuuuut i Bergen neste uke, så da er jeg meget alt for opptatt til å lage nydelige saker her. Hvis jeg bruker for lang tid så kan du godt minne meg på det.... Jeg er veldig lett å distrahere, så det kan hende jeg bare blir sittende å se på veggen isteden.
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #46 Skrevet 18. november 2010 huff, du må fikse den veggen om den er så forstyrrende at deg ikke kan la deg være i fred! Men hvorfor skal du på fotoshoot og med hvem?
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #47 Skrevet 18. november 2010 Vegger er veldig stilige da... Legg merke til alle de forskjellige teksturene, og de merkelige bildene man ser, om man stirrer lenge nok på dem. Jeg skal på photoshoot fordi innimellom trenger de modeller til ting, så da sier jeg "ja, okei!" så er alt helt fint. Fotografen heter Alexander, og jeg syns han er ganske flink! Han har en blogg hvor du kan se litt av det han gjør https://blinkskuddfoto.wordpress.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå