Evalilja Skrevet 15. november 2010 #21 Skrevet 15. november 2010 Fader! når jeg leste starten tenkte jeg: "er jeg så dårlig?" Men guud så morro:D Om jeg kunne gi ti plusser hadde du fått det:D
Xaphan Skrevet 15. november 2010 #22 Skrevet 15. november 2010 Genialt! Det eneste jeg syns er problematisk er at neste gang jeg skal gi en blowjob kommer jeg ikke til å klare å tenke på annet enn innlegget ditt..
Yme Skrevet 15. november 2010 Forfatter #24 Skrevet 15. november 2010 (endret) Sånn! Nå har jeg spist kylling, og er klar for en omgang med svar. Om noen føler at de får for lite oppmerksomhet så slapp helt av! Det er bare fordi jeg er en overlegen dritt. koz og klemx MERE MERE MERE!!! Det kommer plutselig, men ikke hold pusten mens du venter hehe Om oppfølgeren her blir av... hva skal vi si? La oss kalle det bananens naturige utgang fra kroppen, så setter jeg pris på en advarsel.. Advarsel er for pingler! I love you!! <3 Haha, flott oppskrift med fine, beskrivende bilder. Hvis du virkelig elsker meg så kan du vise det ved å bruke din nye kunnskap i kveld, når your mæææn har kommet seg hjem... Spør før du svelger! jeg tror jeg heller spør det pinlige spørsmålet om hvordan parteren liker det, hadde jeg fulgt rådet ditt ville en mye mer pinli situasjon oppstått.. Det er vanskelig i svare på, i å med at partneren min er (dvs var) en banan, som nå ligger og koser seg i den søte magen min... Jeg får liksom ikke spurt hehe Ynnskyld meg, Yme, dette virker mer som et show-off, en type se-på-meg-hvor-homo-jeg-kan-være-er-jeg-ikke-superkul- enn et kuksugingskurs for jenter(og gutter). Hva ar du å si til disse beskyldningene? Du er ikke langt fra sannheten, men det skal sies at dette kurset var rettet mest mot jenter. Hadde det vært for gutter, så hadde jeg vist alle de kule triksene man kan bruke skjeggstubber til! men blir det ikke litt vondt for den sugne om vi svelger hele dritten? Om du ikke får til å svelge hele dritten, så kan du hvertfall putte den så langt inn du klarer. Det kommer han nok til å sette pris på Tror vi må få oss en film, så er vi sikker på at vi forstår deg helt hundre prosent rett! Film, film, film... Snurr film! Jeg kan desverre ikke lage noen film, siden bananen er spist opp Genialt! Det eneste jeg syns er problematisk er at neste gang jeg skal gi en blowjob kommer jeg ikke til å klare å tenke på annet enn innlegget ditt.. Så på en måte kommer du til å tenke på meg hver gang du suger noen? Jeg ser på det som en seier! Fader! når jeg leste starten tenkte jeg: "er jeg så dårlig?" Men guud så morro:D Om jeg kunne gi ti plusser hadde du fått det:D Uansett hvor flink eller dårlig du var i utgangspunktet, så er du hvertfall en mester nå som du har lest min superbruksanvisning for supersugetur v2.0 Endret 15. november 2010 av Yme
Gjest nobilian Skrevet 16. november 2010 #26 Skrevet 16. november 2010 *** Dritbra. Ler så jeg griner. Du er noe for deg selv.
Gjest oleidole Skrevet 18. november 2010 #30 Skrevet 18. november 2010 Hei! La meg gå rett på sak... Det er ingen hemlighet at jenter bare ikke kan suge skikkelig. Faktisk er det ikke veldig mye dere kan i det heletatt, men jeg er bare 1 mann, så jeg får starte ett sted og bidra med noe jeg kan... Nemlig suging! Jeg, vår alles elskbare og kjære Yme, har påtatt meg ansvaret om å lære bort mine hemlige triks og grep, sånn at også dere kan få et verdig sexliv, eller en digg og kjapp fling på byen! I denne tråden har jeg satt sammen en serie med bilder jeg har tatt for å demonstrere hva som må gjøres, å dere må gjerne finne frem en banan, eller en annanas, og øve med, mens dere ser på bildene. Hvis bildet er av deg? Jeg ville heller blitt suget av en løpsk motorsag! Jeg har valgt denne fordi størrelsen er omtrent som en gjennomsnittlig penis, og dermed passer fint i munnen. Da regner jeg med at alle er klare, så setter vi rett og slett i gang med det samme! "Forplay" er viktig! En pikk er ikke noe særlig å suge på om den ikke er skikkelig erigert, så ta et godt tak i den og legg den i armkroken. Vugg den forsiktig fram og tilbake for å forsikre den om at du ikke skal bite, for det liker den ikke... Jo, litt noen ganger da... Men ikke nå! Press den gjerne litt mot hjertet ditt også. Når du har vugget den en stund, og kansje sunget et par sanger, og den virker trygg på deg, kan du introdusere den til ansiktet ditt , men gjør det sakte... Bruk tid, og vis den at du ikke er faRLIG (HELST UTEN CAPSLOCK). Fortell den noen røverhistorier fra du var liten... Le litt sammen den , og prøv å oppfør deg som om dere har kjent hverandre lenge. Nå som penisen føler at dere er gode venner, kan du sette igang med litt småerting med tungespissen... Kos deg med den... Lukk øynene og prøv å se for deg hvordan det hadde kjentes ut om klitten din var 18 cm lang, og noen satt å sugde på den... Hva ville du likt? Nå har det sannsynligvis gått en liten stund, og penisen har blitt en pulserende blodpumpe av en flott manndom, som dunker i hendene dine og bare venter på noe mer! Da er det bare å Gape opp, Lene seg tilbake og Svelge Hele Dritten. Da håper jeg at dere kan dra litt nytte av min erfaring, så se's vi kanskje på butikken en dag! Bare å sende meg melding om det er noe du lurer på, eller vil snakke med meg om
ila Skrevet 18. november 2010 #31 Skrevet 18. november 2010 Fantastisk, gledelig og kreativt av trådstarter - men hallo hvor ble det egentlig av sugetips og triksene? PS: Props for å deepthroate bananen, jeg var 100% sikker på at det var juks og den var kutta av for å få plass helt til jeg så en av de andre hadde nevnt du var homo. Om bare denne evnen kunne opptrenes av jenter også. (Jeg klarer ikke noe inærheten engang uten å brekke meg og få tårer i øya) - (eller var det banandeltito-juks?)
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #32 Skrevet 18. november 2010 (endret) Fantastisk, gledelig og kreativt av trådstarter - men hallo hvor ble det egentlig av sugetips og triksene? Pøh... Nevn ett sted i innlegget mitt hvor det ikke var et fantastisk sugetips! PS: Props for å deepthroate bananen, jeg var 100% sikker på at det var juks og den var kutta av for å få plass helt til jeg så en av de andre hadde nevnt du var homo. Om bare denne evnen kunne opptrenes av jenter også. (Jeg klarer ikke noe inærheten engang uten å brekke meg og få tårer i øya) - (eller var det banandeltito-juks?) Heheh, kansje den er kutta opp, kansje den ikke er det... Det var hvertfall ikke en cm av den bananen som ikke havna i min mage! Jeg forstår at det er et veldig homofilt triks, men jeg er faktisk en hetrofil mann som bare er veldig velsignet med alle slags ferdigheter... Det går foresten helt fint ann å øve seg opp, om man vil det... Til og med for jenter! Du ligner på Marshall i HIMYM. Hah! Jeg ser det faktisk litt, nå som du nevner det hehehe Endret 18. november 2010 av Yme
Fanta Exotic Skrevet 18. november 2010 #33 Skrevet 18. november 2010 Når kommer fingrekurs for menn egentlig?
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #34 Skrevet 18. november 2010 Når kommer fingrekurs for menn egentlig? Her! Kåt opp dama, sånn at det er fuktig og fint der nede (gjerne ved å vise bort noen flotte banantriks!), så bruker man pekefinger og langefinger til å stimulere gpunktet(det er ikke alltid like lett å kjenne hvor det er, men man kan se på hele dama npr man treffer). Det er lurt å prøve å få litt vakum mellom fingrene og kjedeveggen, sånn at man gnir på et litt større område på en måte. Man kan også prøve å dytte litt ned på magen, med den andre hånda (ikke veldig hardt) sånn at fingrene på en måte dytter mot hverandre fra innsiden og utsiden. Virka det greit?
Fanta Exotic Skrevet 18. november 2010 #35 Skrevet 18. november 2010 Her! Kåt opp dama, sånn at det er fuktig og fint der nede (gjerne ved å vise bort noen flotte banantriks!), så bruker man pekefinger og langefinger til å stimulere gpunktet(det er ikke alltid like lett å kjenne hvor det er, men man kan se på hele dama npr man treffer). Det er lurt å prøve å få litt vakum mellom fingrene og kjedeveggen, sånn at man gnir på et litt større område på en måte. Man kan også prøve å dytte litt ned på magen, med den andre hånda (ikke veldig hardt) sånn at fingrene på en måte dytter mot hverandre fra innsiden og utsiden. Virka det greit? < lol, jeg liker ikke å bli fingra sånn
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2010 #38 Skrevet 18. november 2010 yme, fungerer sol-linken din? Siden den er litt nedtur i forhold til blomster, sommerfulsæd og yme?
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #39 Skrevet 18. november 2010 Hyggelig! Jeg skal prøve å få noen fler innfall. Kanskje jeg lager meg en dagbok her, hvor jeg kan putte inn litt av hvert som soser rundt i den velformede skallen min.
Yme Skrevet 18. november 2010 Forfatter #40 Skrevet 18. november 2010 yme, fungerer sol-linken din? Siden den er litt nedtur i forhold til blomster, sommerfulsæd og yme? Nei, den ser faktisk ikke ut som den er nesten riktig en gang... Ikke at jeg husker hva jeg putta der, siden det tross alt er en hel uke siden jeg gjennopplivde den. Skal se om jeg finner noe flott å putte inn! Takk for at du nevnte det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå