Wouxun Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Har anskaffet oss Buzz Music Quiz til Playstation 3 og har fått helt "dilla" :gjeiper: Er det noen som spiller dette online? Har prøvd oss, men det er aldri noen online, så sant vi gjør dette riktig da
Wonders Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 har aldri spillt det online. Jeg synes dette oxo er gøy. Eneste spillet jeg har likt.
maipai Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Buzz er det eneste tv-spillet jeg liker. Har prøvd å spille online, men syns ikke det er så gøy. Er morsommere når man er sammen med dem man spiller mot.
Wouxun Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 Buzz er jo så morsomt Når vi spiller online, spiller vi på lag, med både barn og voksne sammen er det også sosialt, og vi har det skikkelig gøy Vi har 2 Buzz-spill til PS3, noen som vet om det finnes fler?
MissStiles Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Buzz er jo så morsomt Når vi spiller online, spiller vi på lag, med både barn og voksne sammen er det også sosialt, og vi har det skikkelig gøy Vi har 2 Buzz-spill til PS3, noen som vet om det finnes fler? Jeg spiller også online av og til. Men kjenner ingen andre som gjør det. Så hadde vært gøy å spille mot noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå