Gjest tinbjo1 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg trenger desperat et russenavn. Vi har sånn i klassen at vi selv skal velge navn... Jeg heter Tina, og er en ganske blid og grei jente. Er kanskje litt sløv, forsover meg ofte osv... Noen som kommer på noe nå i øyeblikket? Setter pris på det. Helst noe morsomt!
Gjesten Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Dovendyret? Siden du er sløv og sånn...
Gjesten Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Hvis du vil dra den et hakk lenger kan du jo kalle deg "Sid". Altså oppkalt etter dovendyret i Istid, som også var en slapping og forsov seg slik at han gikk glipp av vandringen med de andre...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Det må ikke ha noe med at jeg er "sløv" å gjøre. Noe morsomt som likner på navnet Tina kanskje? Eller bare noe random annet. Men takk for forslag:-)
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Tina Tequila likte jeg!! Noen som har flere forslag? :-D
CocoPiaf Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Skal ikke de i klassen bestemme navn da? Apple MarTina (slik som i drinken martini....) Var vanskelig å komme på noe når du absolutt vil ha med Tina gitt
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Haha! Jeg mente ikke at Tina måtte være med i navnet, men det kunne det:-) TAKK for forslag!
Chiyo Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg trenger desperat et russenavn. Vi har sånn i klassen at vi selv skal velge navn... Jeg heter Tina, og er en ganske blid og grei jente. Er kanskje litt sløv, forsover meg ofte osv... Noen som kommer på noe nå i øyeblikket? Setter pris på det. Helst noe morsomt! Miss Tardy! Eller Tina Tardy. Da jeg bodde i USA fikk vi alltid "tardy slip" på skolen hvis vi kom for sent. Vet ikke om jeg trenger å si det men.. tardy betyr å komme for sent. Ikke at jeg tror at dere er helt inkompetent i engelsk, men bare i tilfelle. Endret 14. november 2010 av Chiyo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå