Gjest andre Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 hei jeg er en gutt som trener mye,jeg har lyst til å bygge muskler for å få jenta jeg liker,til å like meg og derfor må jeg jo vite hvilken muskel som ser/er penest å se på :gjeiper: SÅÅÅÅ.......HVILKEN MUSKEL SYNS DERE ER MEST SEXY??? tusen takk for alle svar (sry om d står på feil emne)
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Armer/brystkasse/rygg/skuldre... 6pack er bare en liten pluss
Gjest ^* Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Hvis jeg var deg ville jeg begynt å trene hele kroppen i stedet for å bare fokusere på noen få muskler. Jeg tror de aller fleste jenter ser på helheten ikke den enkelte tingen. For eksempel armhevinger. Den øvelsen styrker både triseps, bryst og mage. Den styrker sikkert flere muuskler, men kommer ikke på dem akkurat nå. Du kan jo fokusere på å få en skikkelig v-form. Sist men ikke minst burde du fokusere på riktig kosthold og å trene regelmessig.
HopelessFear Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Ordentlig brystkasse og armmuskler er sexy :rødme:
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 He he he Jeg synes du burde bygge opp den muskelen du har mellom ørene endel jeg . Tror den også heter "hjerne" . Hvis du må bygge muskler for å få den dama du liker så tror jeg vel egentlig ho og du er ganske overfladiske og lite oppegående.... 3
Gjest sardintroll Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Ordentlig brystkasse og armmuskler er sexy :rødme: Signerer. :rødme:
Evalilja Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Jepp! Samme som de over. Brede skuldre og. Men jeg liker da at det er litt mage da
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 He he he Jeg synes du burde bygge opp den muskelen du har mellom ørene endel jeg . Tror den også heter "hjerne" . Hvis du må bygge muskler for å få den dama du liker så tror jeg vel egentlig ho og du er ganske overfladiske og lite oppegående.... Men like barn leker best? :gjeiper:
Rights Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Anbefaler deg å trene høyre armen din, venstre skulder, venstre bryst, og trene høyre foten din noe så sinnsykt hardt!! Finnes mange øvelser du kan bruke for å kun trene de musklene. Ingenting som drar damer mer enn en flott muskel her og der. Drit i symmetri - det er en pen visuell muskel jentene vil ha!!!
Gjest sardintroll Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Anbefaler deg å trene høyre armen din Trodde det var noe alle gutter og menn gjorde i utgangspunktet, jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Trodde det var noe alle gutter og menn gjorde i utgangspunktet, jeg. Det stemmer.
Gjest andre Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Ordentlig brystkasse og armmuskler er sexy :rødme: når det kommer til brystmuskler er jeg godt på vei
Gjest Sommertid Skrevet 16. november 2010 #13 Skrevet 16. november 2010 Anbefaler deg å trene høyre armen din, venstre skulder, venstre bryst, og trene høyre foten din noe så sinnsykt hardt!! Finnes mange øvelser du kan bruke for å kun trene de musklene. Ingenting som drar damer mer enn en flott muskel her og der. Drit i symmetri - det er en pen visuell muskel jentene vil ha!!!
Gjest sardintroll Skrevet 23. november 2010 #14 Skrevet 23. november 2010 når det kommer til brystmuskler er jeg godt på vei Så bra! Keep it up!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå