Eliza Doalot Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette?? De som solgte stoffet når bunaden blei kjøpt har sluttet, og hun som sydde den lever ikke lenger, så jeg står uten holdepunkter der. Så vidt jeg veit har ikke husfliden denne bunaden... Capen er helt enkel uten noen broderier eller andre særtrekk, betyr det at jeg kan kjøpe cape av noen som ellers ikke har noe med Lierbunaden å gjøre? Noen som aner hva en cape koster?
Gjest Poirot Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Husfliden i oslo har noen caper som er "nøytrale" og ikke hører til noen spesiell bunad. Men det er et restlager tror jeg. Kostet 4-6000 kr, hvis jg ikke husker helt feil. De har også ullskjal fra ca 450 kr og opover.
Gjest Venche Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette?? De som solgte stoffet når bunaden blei kjøpt har sluttet, og hun som sydde den lever ikke lenger, så jeg står uten holdepunkter der. Så vidt jeg veit har ikke husfliden denne bunaden... Capen er helt enkel uten noen broderier eller andre særtrekk, betyr det at jeg kan kjøpe cape av noen som ellers ikke har noe med Lierbunaden å gjøre? Noen som aner hva en cape koster?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 skredder Kolstad Ole Eft I Drammen syr bunader, men vet ikke om de lager Lierbunaden. Men, du kan jo ringe og høre. Ligger i Nedre Storgate.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ta kontakt med Bente K. på Lille Stasjon i Lierbyen, hun leverer både Lierbunad, Lierstakk og alt av tilbehør til disse:-) Telefonnr Innlegg endret i henhold til Kgs regler pasha mod Endret 30. mai 2008 av Pasha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå