AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg er fotoinspirert, og følger derfor med på en fotoblogg laget av en vennegjeng som alle er "hipstere". Jeg klarer ikke å la være med å henge meg opp i en ting som går igjen og igjen, nemlig reinsdyr! Tattoveringer, klær, beltespenner, osv. En fyr holder til og med opp et kranie med gevir. Hva er greia med reinsdyr, er det noen som vet? Nysgjerrigheten tok overhånd!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Inspirert, faktisk. Mente selvsagt interessert!
madison rose Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 jeg vet ikke helt, men har lagt merke til at det er reinsdyr "overalt" for tida. små figurer og kleshanker med revir på sånne pyntebutikker. kjenner ikke så mange "hipstere", så jeg vet ikke helt hvorfor de har adoptert trenden. men jeg skjønner det jo litt, jeg synes reinsdyr er vakre dyr.
2046 Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 (endret) link til denne fotobloggen (?) edit: for bildene jeg får i hodet er så her. Endret 14. november 2010 av 2046
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Tenkte også at det var det estetiske som er tingen. Men det er liksom drøyt mye reinsdyr...! Link her
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Det er ikke reinsdyr, men hjort og dådyr for det meste Men jeg er enig i at det er mye hjortedyr i mote- og interiørbildet. Er vel bare en greie (dels pga naturinspirerte stiler, men noe av det er vel mer kitsch/"humorkitsch"), jeg tror man kommer til å gjemme bort det meste om noen år.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Selvfølgelig er det hjort Du har helt rett! Var bare reinsdyr som kom opp i hodet. La merke til at det var dådyr også Det er sikkert sant, det at det er kitsch. Tenkte bare at det måtte være en større betydning, når så mange faktisk tattoverer det på seg også!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 her er det reinsdyr overalt og....ute i naturen;) Hilsen Finnmarking;)
Kosemose Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Selvfølgelig er det hjort Du har helt rett! Var bare reinsdyr som kom opp i hodet. La merke til at det var dådyr også Det er sikkert sant, det at det er kitsch. Tenkte bare at det måtte være en større betydning, når så mange faktisk tattoverer det på seg også! Er bare en motegreie, jeg har tenkt det er en blanding av kitch/humor/ironisering og det faktum at natur er inn interiørmessig. At noen tatoverer seg med det er vel bare et bevis på at noen lever mer i nuet enn andre...
Rosalie Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 De har vel kastet seg på bølgen til disse MoN-mennene. Ikke skjønner jeg hva som er så fæntæstikk med det de lager, men det har jo fått en rolle hvor de mer eller kan diktere hva som er hot og hva som er not. (Som dere sikkert skjønner av innlegget mitt, syns jeg generelt MoN er NOT)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå