bippbipp Skrevet 28. desember 2003 #81 Skrevet 28. desember 2003 Hva vil dere? sa bonden Vi skulle bare spørre om veien.. mumlet Seien. Veien hjem, sa Seien..
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. desember 2003 #82 Skrevet 28. desember 2003 Det er en av oss som ikke vet hvor han bor, og kanskje du kjenner ham og hans mor? Bonden så på den rare blandingen med dyr, før han ristet på hodet og sa Beklager, jeg kan ikke hjelpe dere...
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 #83 Skrevet 29. desember 2003 Anda begynte å gråte stille og fikk trøst av lille Bille. Så så..vi finner nok veien sa den nedstemte Seien.
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. desember 2003 #84 Skrevet 29. desember 2003 Videre de vandret avgårde. Men plutselig fikk Ordet så vondt i låret. -Kan noen bære meg? spurte Ordet så fint. -Ja, klart det, sa Dagros, -bare kom hit!
bippbipp Skrevet 29. desember 2003 #85 Skrevet 29. desember 2003 Ordet satt på Dagros rygg da det kom en kjempemygg. Hjeelp; skrek Ordet og ramlet ned på jordet.
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. januar 2004 #86 Skrevet 2. januar 2004 Myggen surret og fløy bestemt etter Ordet. Ordet løp rundt omkring og holdt hendene på hodet. Løp han til høyre, fløy myggen til høyre, og løp han til venstre, fløy myggen til venstre. Myggen var etter ham, hva han enn gjorde...
bippbipp Skrevet 2. januar 2004 #87 Skrevet 2. januar 2004 Jeg heter Myggen den Stygge Og dere kan være helt trygge.. Jeg suger blod som en vampyr men ikke på dere radmagre dyr.
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. januar 2004 #88 Skrevet 3. januar 2004 Ordet pustet lettet ut da Myggen den Stygge snudde og fløy i retning av en stut. Og gjengen kunne starte igjen på den lange turen for å finne anden Peking sitt hjem.
bippbipp Skrevet 3. januar 2004 #89 Skrevet 3. januar 2004 Anden Peking ville hjem men han synes Myggen var slem. Anden løp mens Myggen krøp.
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. januar 2004 #90 Skrevet 3. januar 2004 Og mens de trasket i veg, alle sammen, tjo og hei, hørte de plutselig en lyd - en skikkelig stygg en: "KNAS" sa det - det var Dagros som tråkket på Myggen....
bippbipp Skrevet 3. januar 2004 #91 Skrevet 3. januar 2004 Au skrek Myggen Det var en real stygg en! Nå har jeg ikke lenge igjen for jeg mistet fire ben.
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. januar 2004 #92 Skrevet 3. januar 2004 Som alle her inne vet, er Ordet bare snill, så han bøyde seg ned og plukket opp Myggen og bar ham med seg mange mil mens han lå i en spesielsekk på ryggen.
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 #93 Skrevet 4. januar 2004 Myggen den Stygge gråt og stønnet: Snille Ordet blir nok rikt belønnet. De andre dyrene valset etter.. da det kom en jente med gule fletter.
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. januar 2004 #94 Skrevet 5. januar 2004 Jenten som het Hilde Gullhårlokk slo seg sammen med den rare dyreflokk. Lille Bille som var trøtt i alle sine ben, og Hilde lot billen få sitte i den store kjolelommen.
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. januar 2004 #95 Skrevet 11. januar 2004 Dette er Ordet i egen person, nå må dere dikte om meg, ellers skyter jeg med kanon! Får vel finne den fram, for det er visst det som må til for å få oppmerksomheten fra dere som er her litt mer enn av og til!
bippbipp Skrevet 31. juli 2004 #96 Skrevet 31. juli 2004 Stakkars Ordet satt der ensom og forlatt vennene hans hadde en etter en blitt tatt. Tårene rant i strie strømmer åh..jeg håper de alle rømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå