Zoë Castillo Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg har kjøpt ny rettetang etter at den gamle, elendige fra Clas Ohlson gikk i søpla. Jeg har aldri fått et vellykket resultat med rettetanga, men til frisøren blir det bra. Så jeg kjøpte den rettetanga hun bruker, av merket Jaguar. Tidligere har hun brukt en varmebeskyttende spray av merket Sexy Hair, på rød flaske. Den funka bra. Men så kjøpte jeg en grå og rosa av Sexy Hair, som heter "Smooth and seal". Da så håret fett ut. Når jeg var til frisøren igjen nå, brukte hun også den grå og rosa. Og håret så igjen fett ut. Så hvor er det blitt av den røde??? Eller hva bruker du?
loppekasse Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Bruker en fra Wella. Kjøpte på frisørsalong.
RedFox81 Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 brukte den før, fra GHD og nå bruker jeg CHI 44 iron guard, ingen av disse gjør håret mitt fett.
Yasi Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Bruker KMS sin spray Veldig fornøyd! Jeg også, den lilla. Jeg er superfornøyd!! Den grønne fra sexy hair er også super :D:D
Zoë Castillo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2010 Er det denne fra KMS dere mener? KMS spray Jeg ser at den er for "extremely curly hair". Jeg har ikke krøller, jeg har typisk nordisk hår med litt fall, normal tykkelse, skulderlangt. Håret blir fort fett, fort tørt og fort slitt, og er følgelig noe herk! Bør jeg da i såfall prøve en annen? Det er jo ingen som reklamerer med at håret ikke blir seende fett ut, for de fokuserer jo bare på at håret blir blankt og glatt. Og det blir jo mitt også, men "fett" vil jeg helst ikke at skal være en del av denne pakka. TS
Vulpes Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 KMS sprayen er forresten billigere hos FeelUnique: http://www.feelunique.com/p/KMS-California-FlatOut-Hot-Pressed-Spray-200ml
Rumohra Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Jeg har tynne hårstrå, fall og nordisk hår antar jeg. Ikke krøller med mindre det er kort og det er veldig fuktig luft. Og KMS sin fungerer utmerket på meg.
Avalon Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Jeg bruker "kremen" fra Redken, algin. Har ikke vært fornøyd med noen sprayer.
Honesty Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg har sprayen fra GHD som det linkes til over. Jeg er ikke fornøyd. Den er altfor parfymert, og spraydysen sprayer så mye at håret blir vått. Tidligere hadde jeg en fra Wella High Hair (to lag som må ristes sammen), og den var milevis bedre. Endret 15. november 2010 av Honesty
Pinklightning Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Kjøpte sprayen fra GHD, er veldig fornøyd! Anbefales å spraye i hendene, for så å dra de gjennom håret (altså ikke spraye rett på håret). Lukter godt og har fin flytende konsistens. Håret ser heller ikke fett ut slik jeg har erfart med andre sprayer (f.eks. Kerastase). GHD anbefales altså av meg
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Bruker for tiden en fra Toni & Guy, egentlig ikke veldig fornøyd med den.
Gjest Iah Skrevet 25. januar 2011 #13 Skrevet 25. januar 2011 Jeg bruker for tiden Kerastase Ciment Thermique. Ikke en spray, men en krem. Veldig fornøyd med den. Lukter ikke for mye og gjør ikke håret fett. Nå bruker ikke jeg rettetang men hårføner, men det er jo ikke relevant.
fiddlesticks Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Wella sin, den med gjennomsiktig flaske. Koster ca 85 på ebay forresten. Den lukter sååååå godt, og tar ikke noe tid å tørke, akkurat som en tørrolje?
Magnifique Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Hei. Jeg bruker Aussie sin spray for beskyttelse Jeg vet ikke om den er god, eller ikke, da jeg har liten erfaring med varmebeskyttende produkter i utgangspunktet. Men den lukter veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå