Lyra Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg blogger med blogspot, men er ikke så veldig flink med alle de forskjellige funksjonene der, så jeg har et par spørsmål. Først, når man lager et innlegg på forhånd og lagrer det, hvordan får man det publisert under den datoen man faktisk publiserer det? Jeg begynte på et innlegg i oktober, men publiserte det ikke før for et par dager siden, allikevel ligger det nå ute som om det ble publisert den dagen jeg først lagret det... Har prøvd å forandre dato under alternativer for innlegg, men det hjelper ikke. Et spørsmål til: er det noen måte å få bildene til å legge seg i innlegget der markøren faktisk står istedenfor helt i begynnelsen på innlegget? Og er det ikke mulig å lime inn kopierte tekster i innlegg, må det skrives inn manuelt? Håper noen av dere bloggkyndige der ute kan hjelpe meg
Lyra Skrevet 15. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2010 Ingen som vet? Særlig det med dato på innleggene lurer jeg på....
Lyra Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Skal lage julekalender på bloggen min og har allerede laget og lagret en del av innleggene, men det blir jo helt feil om de blir datert oktober og november...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg kan litt, men har aldri brukt blogspot! Synes problemene du beskriver virker merkelige :klø: har aldri opplevd noen av dem. Det er litt vanskelig å hjelpe uten å ha sett dem selv, også! Er problemet at de ikke kommer opp riktig på forsiden din, eller er det bare at det står feil dato? Det du eventuelt kan gjøre, er å linke innleggene i en meny, da kan du lage en ny kategori kalt "julekalender", for eksempel. Så kan du legge dem i linker inne på kategorien. Var vrient å forklare, beklager!
Lyra Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg begynte på et innlegg 27.10, men publiserte det ikke. Publiserte andre innlegg etter dette. Når jeg da publiserte det første innlegget så la det seg under 27.10 innimellom de andre innleggene, selv om det var det innlegget jeg hadde publisert sist... Så det kommer feil dato og legger seg ut som om jeg hadde lagt det ut på den feile datoen... om det var forståelig.... Edit: tro det eller ei, det løsnet plutselig. Prøvde akkurat det samme som jeg har prøvd før, og denne gangen funket det av en eller annen grunn:) Endret 16. november 2010 av Metemor
¤Pernille¤ Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Ikke sant! Sånn skjer jo av og til Dette forunderlige internettet. Bra det ordnet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå