AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Kjæresten og jeg har lyst til å begynne med noen form for fritidsaktivitet sammen, men uenige om hva, og vi er nok også litt usikre på hva som egentlig finnes "der ute". Vi håper vel på å finne noe som samtidig vil gi kroppen litt aktivitet, men vi trener noe ellers så det viktigste er å få noe vi begge kan utvikle oss i. Selv kunne jeg tenke meg noen form for latinodans men han er foreløpig ikke helt med der.. Noen som har noen tips til en fin ting å lære seg sammen? Gjerne i kristiansandområdet, men alle tips tas i mot med takk!
Skywalker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Tursykling. Med noe god niste i veskene. Selvsagt best om sommeren, men du verden så koselig!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Jeg og min kjære koser oss veldig med noe så enkelt som spaserturer, både i marka og i byen.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Oi! Her hadde det kommet mange gode forslag Kjæresten er ute å reiser frem til jul, så blir nok ikke gjort noe med før da, men nå skal jeg sjekke ut muligheten for de forskjellige så jeg er litt forberedt før han kommer tilbake - lettere å få han med på noe da Klatring har jeg tenkt litt på fra før, og jeg tror det er klatring på et av treningssenterne her, så det må sjekkes ut. Jeg er veldig glad i å gå turer o.l, men han kjeder seg fort litt. Men dette geocaching så jo faktisk ut som en litt mer spennende form for tur, så kanskje det kunne vært noe. Driver du med det selv, Smilla? Skal iallefall lese meg litt opp på det forskjellige - og gir oppdatering hvis vi bestemmer oss for noe Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Foreldrene mine levde sammen uten en eneste felles interesse i 25 år - så begynte de å spille golf sammen. Nå er de ute på forskjellige golfbaner rundt i verden hele tiden og har det kjempefint! Tror ingen av dem er fanatisk opptatt av golf eller veldig flinke, men de koser seg sammen!
Frøken Smilla Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Klatring har jeg tenkt litt på fra før, og jeg tror det er klatring på et av treningssenterne her, så det må sjekkes ut. Jeg er veldig glad i å gå turer o.l, men han kjeder seg fort litt. Men dette geocaching så jo faktisk ut som en litt mer spennende form for tur, så kanskje det kunne vært noe. Driver du med det selv, Smilla? Japp, det gjør jeg, så du får spørre hvis du lurer på noe Jeg er også veldig glad i å gå turer, det samme er samboer, men vi kjeder oss begge litt om vi bare går "formålsløst" -det er grenser for hvor mange spennende turmål man klarer å finne på en uke, liksom Men med gps og cacher å finne, er det alltid et mål, om ikke det er det mest spennende målet i seg selv. Virkelig morsomt, spennende og fint å gjøre sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå