Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. november 2010 #21 Skrevet 14. november 2010 Kan kun svare for min egen del: Hvis jeg venter med å ha sex med en mann er det enten fordi jeg er utrygg på ham, eller utrygg på meg selv. I de tilfellene jeg har ventet har det enten vært fordi jeg ikke har kommet over eksen, ikke er klar for et forhold (når han ikke bare vil ha ONS) eller fordi jeg ikke tenner på ham, men liker å flørte med ham - eller fordi han har virket som en player eller en person jeg ikke bør være intim med. I de tilfellene jeg har hoppet rett i sengs med en mann har det vært fordi jeg har vært veldig trygg på at han faktisk vil ha meg og ikke bare fitte, eller så har jeg vært veldig trygg på at jeg bare vil ha kuk/ons.
Gjest Hamp Skrevet 14. november 2010 #22 Skrevet 14. november 2010 Kvinner premierer menn de virkelig ønsker et forhold til, med å la de måtte vente med sex. Dersom det er menn de ikke er interessert i noe forhold til, går de med på sex med en gang. Kvinner er villere og mer eksperimentelle med menn de ikke vil ha noe forhold til. Kvinner lar seg lettere fornedre av menn de ikke bryr seg om. Trist å vite.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 Kvinner premierer menn de virkelig ønsker et forhold til, med å la de måtte vente med sex. Dersom det er menn de ikke er interessert i noe forhold til, går de med på sex med en gang. Kvinner er villere og mer eksperimentelle med menn de ikke vil ha noe forhold til. Kvinner lar seg lettere fornedre av menn de ikke bryr seg om. Trist å vite. Må bare kommentere Gjest_Hamp her.. Jeg har kun sex med menn jeg vil ha et forhold til! Så ingen av påstandene dine gjelder meg, men alle jenter er jo forskjellige.
Kamikatze Skrevet 14. november 2010 #24 Skrevet 14. november 2010 Hmm så man kan bli lurt uansett er konklusjonen. Ingen fasit på dette. Men noen menn (merk at jeg sier noen og ikke alle ) er noen jævler som virkelig elsker jakten, og i det de har dyppa laksen så dropper dem dama fort som svint! Eller kanskje de fant ut at den rett og slett ikke var verdt det? De passet rett og slett ikke sammen på det området. Synd etter all den ventetiden, men skitt skjer...
Gjest HunterLady Skrevet 14. november 2010 #25 Skrevet 14. november 2010 Har aldri gjort dette selv, siden jeg ikke gidder å bruke energi på å få følelser for noen som kanskje suger i senga. Men vil tro det er fordi man ønsker å bli sett på som en person og ikke en vagina! Man vil være sikker på at dere ikke er ute etter bare sex. Trodde alle visste dette, men menn altså... !!
Gjesten Skrevet 14. november 2010 #26 Skrevet 14. november 2010 Fordi jeg vil være sikker på at han vil ha meg, og ikke bare sex. Nettopp.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #27 Skrevet 14. november 2010 Hvorfor vil noen kvinner vente med sex når de får ny kjæreste? Fordi de ser på sex som en gave de gir til mannen. Ergo, de har en ødelagt idé om hva sex er.
Cuckold Skrevet 14. november 2010 #28 Skrevet 14. november 2010 Kvinner premierer menn de virkelig ønsker et forhold til, med å la de måtte vente med sex. Dersom det er menn de ikke er interessert i noe forhold til, går de med på sex med en gang. Kvinner er villere og mer eksperimentelle med menn de ikke vil ha noe forhold til. Kvinner lar seg lettere fornedre av menn de ikke bryr seg om. Trist å vite. Dette gjelder heldigvis ikke alle, skjønner at det kanskje kan være lurt hvis målet er å kapre en gutt med et negativt syn på seksuelt aktive jenter, men for meg er det gjerne slik at det enten er full klaff og full tenning fra føste stund eller ikke noe å gå videre med. Er det full tenning er det naturlig at man havner i seng ganske kjapt. For hva skulle grunnen være til at hun eventuelt ville vente: 1.Tenningen er der og hun har lyst på meg, men spiller et spill. 2.Tenningen er der og hun har lyst, men ligger under for gammeldagse holdninger og vil for all del ikke oppfattes som "løs". 3.Hun har sterk seksualitet, men det er ikke tilstrekkelig tenning mellom oss. 4.Sex betyr ikke så mye for henne, og vi passer derfor ikke så veldig godt sammen. Med andre ord: Om tenningen er der og hun er min type jente havner vi til sengs ganske kjapt. Likevel er det noe i det gjest skrev, dette med at mange kvinner utrolig nok belønner den fremmede med villere sex enn sin egen faste kjæreste. Jeg dro igang en tråd om dette for en tid tilbake, ta en titt på den. Mye opprørende lesning: Når hun har rast fra seg med andre menn http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #29 Skrevet 14. november 2010 Fordi hvis de lar mannen bli kjent med dem før de gir han tilgang, så kan de innbille seg at det er dem(personen) han er glad i, og ikke kvinnekroppen/sex. Innbille er stikkordet her. Tenner jeg på ei kjerring så vil jeg selvfølgelig feie over henne. Om jeg forelsker meg i ei dame så MÅ jeg tenne på henne og tenker ikke på annet enn å få feiet over henne. Mao så vil en mann alltid feie over ei kjerring han tenner på. Enten det er med eller uten følelser.
Gjest HunterLady Skrevet 14. november 2010 #30 Skrevet 14. november 2010 Kvinner premierer menn de virkelig ønsker et forhold til, med å la de måtte vente med sex. Dersom det er menn de ikke er interessert i noe forhold til, går de med på sex med en gang. Kvinner er villere og mer eksperimentelle med menn de ikke vil ha noe forhold til. Kvinner lar seg lettere fornedre av menn de ikke bryr seg om. Trist å vite. Trist å lese at du har et forkludret og feil syn på saken. Jeg er et levende bevis på at ALT du skrev her er feil! Stemmer vel for noen, men er utrolig tåpelig og si at kvinner er sånn og sånn. Er du klar over hvor mange kvinner som er i denne verden?? Ja vi er vel like alle sammen.. HELL TO THE NO!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #31 Skrevet 14. november 2010 Trist å lese at du har et forkludret og feil syn på saken. Jeg er et levende bevis på at ALT du skrev her er feil! Stemmer vel for noen, men er utrolig tåpelig og si at kvinner er sånn og sånn. Er du klar over hvor mange kvinner som er i denne verden?? Ja vi er vel like alle sammen.. HELL TO THE NO! Merkelig da at verden renner over av kvinner slik som gjest beskrev.
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2010 #32 Skrevet 14. november 2010 Innbille er stikkordet her. Tenner jeg på ei kjerring så vil jeg selvfølgelig feie over henne. Om jeg forelsker meg i ei dame så MÅ jeg tenne på henne og tenker ikke på annet enn å få feiet over henne. Mao så vil en mann alltid feie over ei kjerring han tenner på. Enten det er med eller uten følelser. Samme greia fra denne kanten. Vil jeg ha en mann er det tennings 24/7 og jeg klarer knapt å tenke på annet.
Gjest HunterLady Skrevet 14. november 2010 #33 Skrevet 14. november 2010 Merkelig da at verden renner over av kvinner slik som gjest beskrev. Kanskje vi bør tette igjen på sidene da, slik at det ikke renner over?? Neida, men joda, det er egentlig sant. Er utrolig mange kvinner som er slik. Heldigvis er ikke jeg forbannet med en slik holdning. Årsaken er vel egentlig at vi kvinner blir fort sett på som løsaktig om vi gir for raskt, spesielt av andre jenter.. Jeg gir faen i det, men vil påstå at samtlige av mine kvinnevenner ikke gir faen.. Trist at folk skal bry seg så meget om hva andre mener.
Gjest Raindrops Skrevet 14. november 2010 #34 Skrevet 14. november 2010 Samme greia fra denne kanten. Vil jeg ha en mann er det tennings 24/7 og jeg klarer knapt å tenke på annet. Samme her. Det er riktignok langt mellom de jeg får lyst på, men når det skjer så gidder jeg ikke late som noe annet.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #35 Skrevet 14. november 2010 Samme her. Det er riktignok langt mellom de jeg får lyst på, men når det skjer så gidder jeg ikke late som noe annet. Derfor vil jeg påstå at kjerringer som kniper igjen egentlig er kontrollerende bitches. Derfor dropper jeg slike kjerringer umiddelbart.
Sequax Skrevet 14. november 2010 #36 Skrevet 14. november 2010 Derfor vil jeg påstå at kjerringer som kniper igjen egentlig er kontrollerende bitches. Derfor dropper jeg slike kjerringer umiddelbart. Det er jeg ikke enig i. Kvinner som ikke ønsker sex med en gang har nok sine grunner. ( blitt såret før etc. ) Jeg er forøvrig enig med deg ( hva skjer idag ) i at det er bare å kjøyra på om tiltrekningen er gjensidig og det bruser i blodet.
Gjest litagooo Skrevet 14. november 2010 #37 Skrevet 14. november 2010 Det beste er vel å vente med å ha sex 1 år, eller vente til man gifter seg. da vet man iallfall om mannen virkelig vil ha deg! Eg kjøpe heller bil uten å prøvekjøre den først... :gjeiper: Må si som en annen sa det er jo ikke noe gøy
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #38 Skrevet 14. november 2010 Det er jeg ikke enig i. Kvinner som ikke ønsker sex med en gang har nok sine grunner. ( blitt såret før etc. ) Jeg er forøvrig enig med deg ( hva skjer idag ) i at det er bare å kjøyra på om tiltrekningen er gjensidig og det bruser i blodet. Aner ikke hva som skjer :klø: Lover at det ikke skal gjenta seg
Gjest Raindrops Skrevet 14. november 2010 #39 Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg prøver bare å se det for meg altså... Hvis jeg skulle ventet et år med å ha sex med min nåværende kjæreste, etter at jeg traff han, hadde jeg kommet til å klikket av seksuell frustrasjon. For jeg går ut ifra at man omgås relativt ofte, og at man kan kysse og ehm, "tafse" i løpet av det året? Skjønner ikke hvordan folk klarer det uten at det går utover både nattesøvn og humør. Endret 14. november 2010 av Raindrops
Meridian Skrevet 14. november 2010 #40 Skrevet 14. november 2010 Eg kjøpe heller bil uten å prøvekjøre den først... :gjeiper: Må si som en annen sa det er jo ikke noe gøy Vet jo at om man møter en det klaffer med, så venter man kanskje ikke 1 år, men noen ganger når man ikke ser at mannen kommer til å utnytte deg, så hadde det vært best å vente til man var gift - nesten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå