AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Bor for tiden i utlandet. Tjener bra som sykepleier, og har tenk tanken om å videreutdanne meg her med potensiale til å tjene VELDIG bra. Ekstremt bra med tanke til Norge. Problemet er at jeg har lyst til å flytte tilbake til Norge og, men samme hvordan jeg vrir og vender på det har jeg ikke noe høyt potensiale for å tjene mer enn 321.000 + tillegg. Vet ikke om avdelings leder eller leder av DPS osv tjener mer, vanskelig finne info. En master teller lissom ikke hjemme. Livet er ikke bare om penger, men det teller jo. Kan ikke nekte for det.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg vet om en avd.sykepleier som tjener 450 000. Husker ikke helt, men hun er godt voksen.
feuerstein Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 En master teller lissom ikke hjemme. Klart den teller, men noen mastere medfører større karriereendringer enn andre. Hvis målet ditt er å fortsette med pasientpleie er mulighetene begrenset, men hvis du kan tenke deg andre oppgaver relatert til helse er det store muligheter. Med master i helseinformatikk kan du jobbe med IT i helsevesenet, hvor lønnsnivået er hentet fra IT-sektoren istedenfor helsesektoren. I tillegg finnes master i helseledelse for potensielle ledere, evt. MBA for det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå