mayliss57 Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er ikke så ofte innpå her, er mest og leser. Måtte registrere meg på nytt, for jeg hadde glemt både brukernavn og passord.... Jeg var hjemme hos hun som driver den snart-gift siden og prøvde kjoler. Må nesten flire litt når jeg tenker på det. Hun var riiiimelig høy gravid, med fire unger og en som hun passet i tillegg :o Og der for hun rundt med kjole etter kjole til meg, og var like blid, uansett hvor kresen jeg var. Fortalte meg at hun hadde alle kjolene inne på soverommet sitt :o Brudekjoler og selskapskjoler og hele rukkelet. Herregud, tenkte jeg da, for hun hadde sikkert 40 brudekjoler + en haug med selskapskjoler. Plutselig stod hun der, helt rund liten dame, med drømmekjolen min i hendene. Da jeg fikk den på var den bare "smakk" Venninnen min var helt fra seg, truet med å kjøpe den etterpå Jeg hadde kikket på akkurat denne på nettet, var jo skitbillig også. men nå hadde hun salg på alle brudekjolene også! 1000 kr i avslag av det som stod på nettet!!!! Dvs at jeg fikk en maggie Sottero 2003 til 6000 kr, splitt ny. :D :D :D Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg gikk derifra. hun kan da umulig tjene noe på dette? Sa at hun måtte sette ned prisene for å få plass til babyen på soverommet. Kankjse på tide å leie lokale? Er det noen flere som har handlet hos henne? Kanskje det er hun som har lurt meg?
liv-b Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 For det første, jeg vet hvem du er Helt rund? Jeg? Ikke så flatterende skrevet synes jeg. Regner ikke med at du hadde skrevet dette hvis du visste jeg var innpå her og leste nesten hver dag. Og det høres jo ut som jeg har det reneste kaos her, ta det med ro, jeg har full kontroll Hvis du er bekymret for at kjolen ikke skal være ekte så kan jeg berolige deg, den er det. Du finner bilde av den på bridesave også. Neste gang kan du jo bare ringe meg, for da slipper jeg å få "er dette reklame pepper" Skulle jo nesten tro jeg var i BC eller noe :D
Augustbrud02 Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Ville bare skyte inn her at jeg har vært litt i kontakt med Liv-b/Snart Gift tidligere og har inntrykk av at hun er meget blid, hyggelig og hjelpsom! Synes det er flott at det finnes noen som henne! :D
Livva Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg anbefaler virkelig å kjøpe kjole i USA, der har jeg kjøpt min til kr.3000 ink.moms!!!!! her ville den kosta sikkert 15-20000,- fytti jeg har funnet mange bra linker. Bare gi lyd hvis du vil ha noen, hehe....jeg kan også finne ut hvor mye drømmekjolen din koster der. Du sa det var Maggie sin, hvilke navn har den? 8) så skal jeg undersøke det. Jeg har sikkert sjekka alle mulige linker i Norge, og det utgår faktisk vanvittig etter å ha fått kloa i et par ladyes i Uniten :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Liv-b, hvis det er tilfelle at du er høygravid så er det vel ikke så rart om folk syns du er trill rund? Alle virker jo sånn med stor mage!
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Meaning? ...at ting blir skrevet om andre personer her inne, så viser det seg at denne personen faktisk befinner seg her inne....ikke værre enn det. :D
liv-b Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Ok :D trodde du mente at jeg hadde skrevet jeg var ei tjukk kjerring uten system på noen ting selv. det hadde jo vært for dumt No affence May-liss, du har jo helt rett sånn sett
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Ok :D trodde du mente at jeg hadde skrevet jeg var ei tjukk kjerring uten system på noen ting selv. det hadde jo vært for dumt Det første innlegget forsto jeg bare som ros og hyggelig omtale av deg jeg...? Og jeg forsto det heller ikke som hun mente at du var ei tjukk kjerring med null system. Hun var jo overlykkelig og reklamerte som f... for deg. Hvorfor blir du så sinna??? :o Suz :-?
Gjest Halliburton Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg var hjemme hos hun som driver den snart-gift siden og prøvde kjoler. Må nesten flire litt når jeg tenker på det. Hun var riiiimelig høy gravid, med fire unger og en som hun passet i tillegg :o Og der for hun rundt med kjole etter kjole til meg Fortalte meg at hun hadde alle kjolene inne på soverommet sitt :o Herregud, tenkte jeg da Plutselig stod hun der, helt rund liten dame hun kan da umulig tjene noe på dette? Sa at hun måtte sette ned prisene for å få plass til babyen på soverommet. Kankjse på tide å leie lokale? Kanskje det er hun som har lurt meg? Jeg skjønner godt av Liv-b tolket det som negativt. Du fremstiller henne jo som dum, feit og uorganisert :o Tonen i innlegget ditt synes jeg er alt annet enn positiv Mayliss57.
Pusekatt Skrevet 13. oktober 2003 #15 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg kjøpte tiaraen min hos liv-b (som jeg har fått masse skryt for!), og har bare godt å si om handelen. Effektiv og ordentlig.
14062003 Skrevet 13. oktober 2003 #16 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg tolket det første innlegget som skryt og bare skryt. Høygravide er runde...
Maja04 Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Hun var riiiimelig høy gravid, med fire unger og en som hun passet i tillegg :o Og der for hun rundt med kjole etter kjole til meg, og var like blid, uansett hvor kresen jeg var. Jeg syns dette høres ut som et kompliment! Det skal nok en del naturlig pågangsmot og glede til for å takle 5 unger og en kresen brud
liv-b Skrevet 13. oktober 2003 #18 Skrevet 13. oktober 2003 Herregud, jeg er da ikke sinna.Hvis du ser på svaret jeg har skrevet til May-Liss ser du det. Jeg er ei rund lita kjerring, jeg (er ca 1.60 høy og føder unger på rundt 5 kg, da er du riiimelig rund, selv om jeg har noen mnd igjen til jeg er HØY gravid ) Synes det er litt pussig at dere oppfatter meg som sinna.mente bare at hvis noen trodde jeg hadde skrevet innlegget selv, ville jeg ikke fremstilt meg selv som såååå lite strukturert og skikkelig
Maja04 Skrevet 13. oktober 2003 #19 Skrevet 13. oktober 2003 oppfattet deg ikke som sinna men som en meget glad og sprudlende person med masse livsmot og alle andre positive ting :D Det var ment som et indirekte kompliment!
liv-b Skrevet 13. oktober 2003 #20 Skrevet 13. oktober 2003 Ja,sorry.Mente det som svar til dem som ikke skjønte hvorfor jeg var så sinna. Men det er jeg jo nesten aaaaaldri :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå