Banan Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Hei. Jeg får ofte veldig blank og skinnende hud i ansiktet. Kan se ut som at jeg svetter, selv om jeg selvfølgelig ikke gjør det til vanlig. Hva kan jeg gjøre for å hindre at huden blir slik?
Rumohra Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hei! Det finnes dagkremer og sminkefjernere som skal bidra til å matte ned huden. Jeg bruker en serie som heter Seaweed fra The Body Shop jeg er veldig fornøyd med. Ellers kan det være reddende med et transparent pudder med talkum i for å fikse en krise.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Hei. Jeg får ofte veldig blank og skinnende hud i ansiktet. Kan se ut som at jeg svetter, selv om jeg selvfølgelig ikke gjør det til vanlig. Hva kan jeg gjøre for å hindre at huden blir slik? Bruker du foundation? Da kan en primer løse problemet ditt Du kan lese om min storfavoritt her. Jeg gir den full pott da vel og merke Ellers så hjelper også en transparent pudder også =) Hold deg til produkter som ikke inneholder olje og husk å tilføre huden fuktighet. Det hjalp ihvertfall meg
Banan Skrevet 14. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2010 Takk for svar! Jeg skal ta å bestille en primer og et transperent puddet
Favole Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Personlig ville jeg heller gått for hudpleie som kan være til hjelp, men det er nå meg. Var mye plaget med at huden ble blank iløpet av dagen, men gode hudpleieprodukter rettet mot problemet har hjulpet meg, og jeg plages ikke lenger med dette. Primer og pudder ser jeg på som en quick-fix som er greit som en nødløsning, men ikke for bruk hver dag.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Takk for svar! Jeg skal ta å bestille en primer og et transperent puddet Du kan lese her hvis du vil. Nyttige tips
Banan Skrevet 15. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2010 Du kan lese her hvis du vil. Nyttige tips Takk for tips Kjenner meg igjen i det å prøve å tørke ut huden for å unngå at den skal bli blank, men har jo funnet ut at det egentlig ikke nytter. Har du en bestemt fuktighetskrem å anbefale?
Banan Skrevet 15. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2010 Personlig ville jeg heller gått for hudpleie som kan være til hjelp, men det er nå meg. Var mye plaget med at huden ble blank iløpet av dagen, men gode hudpleieprodukter rettet mot problemet har hjulpet meg, og jeg plages ikke lenger med dette. Primer og pudder ser jeg på som en quick-fix som er greit som en nødløsning, men ikke for bruk hver dag. Ja, det er jeg enig i. Prøver å bli flinkere med personlig hudpleie, men føler ikke alltid at det hjelper. Derfor prøver jeg nå å finne andre løsninger. Hvis du har noen hudpleieprodukter å anbefale, så kom gjerne med navn.
Favole Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Ja, det er jeg enig i. Prøver å bli flinkere med personlig hudpleie, men føler ikke alltid at det hjelper. Derfor prøver jeg nå å finne andre løsninger. Hvis du har noen hudpleieprodukter å anbefale, så kom gjerne med navn. Du skriver ikke noe om hudtypen din, annet enn at du har lett for å bli blank, så det er vanskelig å anbefale produkter. Selv har jeg fet hud, som lett blir blank, og bruker Decleor sin serie for fet hud og er veldig fornøyd med den. Spesielt dagkremen, den er fantastisk Produktene koster en del om du kjøper de i salong, men du finner produktene på feelunique, cheapsmells, lookfantastic, ebay osv til mye lavere priser.
Gjest Lene21 Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Hei. Jeg får ofte veldig blank og skinnende hud i ansiktet. Kan se ut som at jeg svetter, selv om jeg selvfølgelig ikke gjør det til vanlig. Hva kan jeg gjøre for å hindre at huden blir slik? Vanlig talkum (er egentlig beregnet til barnerumper etter bleieskift, men ok ) . Billig og effektiv, det absorberer alt fettet og huden ser fin ut og føles myk og deilig.Du får kjøpt det på apoteket eller på sparkjøp.
MsPaddington Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Er fornøyd med Pore minimizer instant perfector fra Clinique. Den er en slags mattende base. Jeg bruker denne på dager med høy luftfuktighet og når jeg skal ut. Synes den fungerer bra!
sophiaM Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Syns at Dr Brandt pores no more pore refiner funker skikkelig bra mot blank hud. I tillegg som navnet sier, så glatter den også ut synlige porer, så det er et sånn to for ett produkt på en måte. Den er ganske dyr, men jeg syns den er verdt det
HenrietteH Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Hvordan oppfatter du huden din? Har du små porer/store porer? Urenheter? Er du blank i hele ansiktet eller bare i t sone? Er man veldig blank i huden så kan det hende at du har en kombinert/fet hudtype. Det som er viktig da er å bruke balanserende og talgregulerende ingredienser for å "senke" talgproduksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå