Sequax Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Personlig syns jeg det er HIMMELSK å flerre av seg BH'en etter en lang dag og la "jentene" få utfolde seg litt! Hva slags forhold har dere med deres BH'er ? Nødvendig onde, eller nødvendig støtte ? En god BH er et must når jeg er på farta, men Gud bevares så deilig det er å få den av når jeg kommer hjem!
Vulpes Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg liker å bruke BH ettersom det får puppene mine til å se større ut. Men har ingen problemer med å gå uten, for eksempel under topper og kjoler som krever det. Eller når jeg er hjemme og slacker.
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg går alltid med BH i offentligheten, så når jentene endelig er fri, så vet de at de er hjemme!
Gjest Xelle Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Har alltid bh på, med unntak når jeg sover. Liker å bruke det jeg =)
Cata Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Nødvendig støtte. Synes det er ubehagelig å gå uten, men tar den naturligvis av når jeg sover.
Gjest Bond Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 trenger nok støtte så er litt uaktuelt å gå uten, men tar jo av når jeg sover
Gjest Iril Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Kunne ikke falle meg inn å gå ut uten BH, og synes det er svæææært få som kan det. Da skal man ha omtrent ikke-eksisterende pupper. Hjemme bruker jeg sports-BH, og det har jeg brukt ute også i graviditeten, for jeg gidder ikke kjøpe ny BHer hele tiden. Har jo gått fra B til D-cup..
Gjest imli Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Brukar BH på dagtid. Før eg fekk barn kunne eg la ver å bruke BH, var vel ein B-cup med faste og spretne puppar No er dei litt større og slappare, og eg føler eg treng BH, både som støtte og for å forme litt.
madison rose Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 bruker kun BH når jeg er på skolen/jobb. med en gang jeg er hjemme, er den av. elsker å gå uten. jeg har ikke så store pupper, kunne sikkert klart meg forholdsvis godt uten den støtten en BH gir, men føler meg mest komfortabel med når jeg er ute blant folk. i hvert fall hvis jeg er kledd i noe hvor puppene er mer synlige, for eksempel noe tynt og hvitt. dessuten gir jo BHen puppene et løft som jeg liker veldig godt.
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2010 Jentene fortjener å få sprelle litt av og til! Enten de er store eller små!
Minttu Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Bruker ikke bh om jeg bare er hjemme, for jeg syns ikke det er noe behagelig. Bruker det på jobb og om jeg er ute på noe, klarer ikke gå i offentligheten uten bh.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Alt til sin tid. Men generelt så er det for stor uvilje mot å gå uten Jeg er på parti med Sequax :klø: Men... Kall dem brystene da! Jentene høres bare heeeelt feil ut...
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2010 Alt til sin tid. Men generelt så er det for stor uvilje mot å gå uten Jeg er på parti med Sequax :klø: Men... Kall dem brystene da! Jentene høres bare heeeelt feil ut... Brukte "jentene" siden tråden er lettere humoristisk... Ellers:
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #14 Skrevet 14. november 2010 Å komme hjem til en kvinne som går med en t-skjorte, bluse eller kjole og ingen bh... Det er bare fantastisk!
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2010 Å komme hjem til en kvinne som går med en t-skjorte, bluse eller kjole og ingen bh... Det er bare fantastisk! Det er du ikke alene om å synes...
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #16 Skrevet 14. november 2010 Det er du ikke alene om å synes... Trodde du bodde med en mann jeg
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. november 2010 Trodde du bodde med en mann jeg Var jo liksom han jeg sikta til, da!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #18 Skrevet 14. november 2010 Var jo liksom han jeg sikta til, da! Det tar vi ikke hensyn til Skal ikke spore av mer Men ja til å sette brystene fri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå