Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et par spørsmål om sølvsjampo!

Hvis jeg brukte den i går, kan jeg da bruke den idag også?

Og, hvor mye skal jeg bruke? Skal jeg bare være veldig sjenerøs, eller skal jeg bruke lite? Følte jeg ikke fikk noe effekt igår. Så har jeg veldig lyst å prøve igjen idag!! :-) Håper på svar......før jeg går i dusjen! :gjeiper:

Forresten, så håper jeg at jeg har lagt spørsmålene i rett kategori! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bruk store mengder av sølvsjampoen, som regel holder det med rundt en teskje ca. Men det kommer også an på hvor gult håret ditt er, med tanke på å på å fjerne gulskjær så kan du se det litt an selv. Bare vær forsiktig med at du ikke har den for lenge i håret, slik at det blir en blålig farge som sitter igjen i håret ;)

Men du kan sikkert bruke den i dag også, men ikke bruk den over flere dager. Bruk vanlig sjampo i tillegg :)

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye effekt du ønsker.

Jeg er opprinnelig mørk, men er for tiden helt blond, så bruker den hver gang jeg vasker håret for å unngå gule nyanser.

Noen ganger lar jeg den være i i ca 2-3 min før jeg skyller ut.

Kommer sikkert an på hvilken shampo du har også.

For min del vil jeg heller være på kanten til grå-blå enn gul-oransj.. :fnise:

Skrevet

Ååå, må jeg bruke vanlig sjampo i tillegg til sølvsjampoen? Ups... :fnise:

Nå har jeg dusja, med sølvsjampo:-) Takk for råd :)

Skrevet

Jeg bruker kun silver for å få mest effekt :)

Skrevet

Det kommer også ann på hvilken type du bruker. Hvis du bruker f.eks den fra Define så kan du fint bruke den hver dag uten noe effekt.

Skrevet

Jeg bruker L'oreal sin :-) Iexpert, mener jeg den heter! :-)

Skrevet

Jeg bruker L'oreal sin :-) Iexpert, mener jeg den heter! :-)

Den skal være veldig god. Men den er også veldig krafig så du må være litt forsiktig. Bare se det ann fra gang til gang om du begynner å skimte lilla. Du kan også bruke den på enkelte deler av håret, hvis eks underhåret eller midt på håret er mer gult enn resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...