AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg har tenkt til Japan i julen tid til å besøke hva visumkrav? Hvor kan jeg få informasjon? Takk!
Glitnir Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Dersom du er norsk statsborger kan du være i Japan i 3 (?) måneder uten visum.
Fandenivoldsk Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jepp, bare fyller ut et sånt skjema på flyet, så får du turiststempel i passet ved ankomst veldig enkelt og greit!
*Butterfly* Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Var i Japan i sommer og trengte ikke visum. Fylte kun ut et skjema på flyet.
eunice Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Hei kompis, kom jeg over http://www.evisaasia.com/visa-requirement/tourist-visa-requirements-for-norway-citizens/ fra google. Jeg fant den informasjonen svært nyttig for en norsk statsborger. Det uttalte at å besøke Japan ikke trenger visum for 90 dager hva om jeg vil bli lenger? Burde jeg søke fra ambassaden?
bananajan Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Lengre en tre måneder må du søke ambassaden om visum, ja. Det får du ikke med mindre du har jobb, studier eller ektefelle som bor i Japan. Det pleier dessuten å ta en stund å behandle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå