Gå til innhold

Redd for orgasme ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært singel, og har alltid onanert på egen hånd. Har hatt det ganske fint på denne måten, og er vel blitt vandt til det.

Nå har jeg fått meg kjæreste, og vi har hatt sex noen få ganger. Alle gangene har jeg opplevd orgasme inni kjeden og jeg blir så redd. Jeg kjenner at jeg begynner å komme, og prøver bare å nyte det, men så er det noe som holder meg tilbake. Så jeg sier nei, og trekker meg vekk. Istedenfor oanerer jeg klitoris og jeg få DE heftige orgasmene inni kjeden.

Jeg føler jeg ikke klarer å slippe meg løs ved å få orgasme ved å ha han inni meg. jeg vet ikke helt hva jeg er redd for ...

Er det noen som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som du har et kontrollbehov, at du vil styre orgasmene dine selv. Dette er fordi du alltid har gjort ting på egen hånd og vet nøyaktig hvordan du skal gå fram på deg selv.

Når det er en annen i bilde, så føles det uvant og skummelt at han er med på å "bestemme" orgasmene dine.

Dette må du rett og slett bare akseptere. Du er nødt til å ikke holde tilbake, men du kan jo fingre deg selv samtidig om det skulle hjelpe.

Skrevet

Jeg har alltid vært singel, og har alltid onanert på egen hånd. Har hatt det ganske fint på denne måten, og er vel blitt vandt til det.

Nå har jeg fått meg kjæreste, og vi har hatt sex noen få ganger. Alle gangene har jeg opplevd orgasme inni kjeden og jeg blir så redd. Jeg kjenner at jeg begynner å komme, og prøver bare å nyte det, men så er det noe som holder meg tilbake. Så jeg sier nei, og trekker meg vekk. Istedenfor oanerer jeg klitoris og jeg få DE heftige orgasmene inni kjeden.

Jeg føler jeg ikke klarer å slippe meg løs ved å få orgasme ved å ha han inni meg. jeg vet ikke helt hva jeg er redd for ...

Er det noen som har det slik?

Forholdet er jo veldig nytt , så det ordner seg sikkert når du er blitt mer vandt til han og kjent med han ...Mulig du bare trenger mer tid på å føle deg avslappet og trygg sammen med han . Å få vaginal orgasme med en " fremmed " mann - er litt som å " våge " å vise en svært privat og ukontrollert side av seg selv . Forde man ofte ikke har kontroll på sin egen oppførsel under orgasme.Man er ikke akkurat kontrollert og anstendig under orgasmen ...he he .Det kan jo komme en del lyder og skrik under disse orgasmene , forde de oppleves så sterke og intense ... Mulig du er redd for å vise han akkurat dette ...og at du syns det er litt flaut om du skulle komme til å lage ganske høylytte lyder under penetrering / orgasmen din ...he he . Ikke alle menn er " vant " til at kvinner kan skrike ut under orgasme , og dermed selv bli forfjamset , usikker eller t.o.m engstelig om han ikke kjenner deg og er vant med det .Ja t.o.m stoppe opp , forde han tror du har " vondt " noen plass ...Har opplevd det selv faktisk - og det er ikke noe gøy . Å bli så utrolig misforstått i en slik situasjon .Jeg får vanligvis alltid vaginal orgasme , og ja - jeg lager lyder da.Er UMULIG å få slike orgasmer UTEN å lage en lyd desverre . En ny fremmed mann jeg lå med for første gang som jeg husker svært godt , ble redd og trodde han gjorde meg veldig vondt da jeg lagde lyder under orgasme . Helt teit opplevelse ...stakkars mann .Ble jo redd jo .Kanskje ikke så lurt å få orgasme med en fremmed første gang ??? Er det DET du tenker på ? At du er redd for hvordan din oppførsel under orgasme blir mottatt av han ? I såfall bør du kanskje bare nevne det for han , at du derfor er redd for å slippe deg helt løs .Tror at strax du innrømmer det / prater om det , så blir det enklere og mer naturlig å slippe seg løs .Jeg tror i hvertfall jeg skal advare mine " nye sengepartnere " om på forhånd ...at jeg ikke er stille som en mus i sengen . I hvertfall ikke under orgasme . Virker som om mange menn er mest vant til " stille damer " som ikke lager lyder .... Ergo - jeg er visst litt uvanlig og spesiell da har jeg oppfattet .Når de ikke takler det på en mer naturlig måte ...at jeg lager lyder .

Sex er derfor ofte enklest og best med en som man kjenner godt . De kan man være mer " seg selv med " og slipper å holde noe tilbake .Tror dette er vanlig i mange ferske nye forhold . At man legger litt mer bånd på seg og ikke gir allt ...med en gang .

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å få orgasme i kjeden, så lenge jeg har det trygt og godt. Når jeg er alene kan jeg kose meg veldig, for da er jeg helt alene.

Jeg er 29, så vet ikke om det har noe å si? Kanskje jeg har gått for lenge alene?

Ja, jeg er nok redd for hva som skal skje om jeg lar orgasmen komme med han inni meg. Jeg har aldri fått en orgasme med en mann inni meg før, og når de blir intense vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg føler jeg kjenner han godt, nå, men kanskje ikke godt nok. Jeg er nok redd for hva han skal tenke når jeg får orgasme med han inni meg. Om jeg blir for intens? :rødme:

Skrevet

De kan nemlig bli så dype, lange og intense noen ganger, og jeg føler jeg kommer langt inni meg selv. Da brummer jeg litt og stønner litt, klarer ikke la være. Nesten som å komme i transe.

Skrevet

Jeg kjenner virkelig igjen det du beskriver! Har vært gjennom det selv. Nå er jeg mer avslappa, men jeg har det alltid på samme måte de første gangene jeg har sex med en ny partner. Mitt beste råd til deg er å bare la det stå til! Kanskje du trenger litt mer tid med ham - seksuelt og utenfor senga - det er helt ok. Du har tross alt vært vant til å gjøre jobben alene :-)

Men jeg tror IKKE du skal være redd for hva han måtte mene, at du blir for intens, høylytt, eller hva du nå blir hvis du får orgasme. Jeg tror ingen mann jeg noensinne har vært sammen med har vært kritisk til at jeg fikk orgasme! At du nyter det og nesten ikke vet hva du skal gjøre av deg, som du skriver, tror jeg bare han vil synes er sexy, opphissende, og selvbekreftende - tanken om at du har det så godt ved å være sammen med ham.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å få orgasme i kjeden, så lenge jeg har det trygt og godt. Når jeg er alene kan jeg kose meg veldig, for da er jeg helt alene.

Jeg er 29, så vet ikke om det har noe å si? Kanskje jeg har gått for lenge alene?

Ja, jeg er nok redd for hva som skal skje om jeg lar orgasmen komme med han inni meg. Jeg har aldri fått en orgasme med en mann inni meg før, og når de blir intense vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg føler jeg kjenner han godt, nå, men kanskje ikke godt nok. Jeg er nok redd for hva han skal tenke når jeg får orgasme med han inni meg. Om jeg blir for intens? :rødme:

Ja du kommer til å bli " for intens " eller i hvertfall føle at du har dummet deg litt ut etterpå ...he he Første gang følte jeg meg bittelitt skamfull og følte jeg hadde dummet meg litt ut for han ...forde jeg jamret og skrek alltfor lenge og høyt .Forde orgasmen var unormalt sterk og intens .Og de er ofte det , når de kommer under penetrering .Disse orgasmene er ikke " normale " orgasmer hvor man klarer å " holde kjeft " å være stille . Som man vanligvis klarer ...

Heldigvis har jeg forstått at det er helt " naturlig " oppførsel - selv for lady`s . Selv om jeg aldri har sett andre oppføre seg slik eller hørt om det .

Men hvorfor være flau over høyst normal og naturlig adferd / oppførsel i en slik situasjon , som faktisk bare er ønskelig og positiv for begge ? Er jo latterlig det også .Hvorfor kvinner skal føle det sånn . Bare tull .Du bør heller snakke med han om det , og at du finner det ubehagelig foreløbig .Og vil vente til dere kjenner hverandre bedre .Og straks du har tatt dette opp . Vil du synes det er mer ok å slippe deg løs tror jeg. Alt er flaut når man er ung ...he he Glad jeg er eldre nå : )

Du får bare hoppe i det , og komme over denne terskelen ...Best for deg selv i hvertfall . Men PINLIG er det .Om man oppfører seg alltfor intenst . Verre enn man skulle tro om seg selv ...he he Er jo det so er pinlig .Og man vil jo ikke bli misforstått heller . Tenk om han tror at " du gjør deg til " og overspiller ? Kjempe ekkelt . Han kan også bli REDD DEG ...og tro du har dritvondt en plass . Og at det er han som påfører deg smerte osv

Det beste er å snakke om det . Så blir det mindre pinlig .Og ingen misforståelser oppstår .

Skrevet

Pssst. Det heter skjede, ikke kjede.

Skrevet

Ja, jeg må jo hoppe i det engang, men jeg kan jo prøve å prate med han først. Si at jeg er så redd for det, at det er derfor jeg sier nei og avlutter akten. Han tror at det er pga jeg ble misbrukt som barn, men det er ikke derfor, tror jeg.

Jeg er nok redd for å vise en "slem og skitten" side ved meg selv, og jeg pleier ote og vri meg i sengen når jeg får orgasme. Det blir så voldomt at jeg prøver å komme meg bort fra den, så da ligger jeg ikke akkuratt iro... :sjenert:

Skrevet

Pssst. Det heter skjede, ikke kjede.

Takk, jeg skjønte at det var noe som skurret i innleggene mine, men fikk ikke helt taket på hva det var. ;)

Skrevet

Ja, jeg må jo hoppe i det engang, men jeg kan jo prøve å prate med han først. Si at jeg er så redd for det, at det er derfor jeg sier nei og avlutter akten. Han tror at det er pga jeg ble misbrukt som barn, men det er ikke derfor, tror jeg.

Jeg er nok redd for å vise en "slem og skitten" side ved meg selv, og jeg pleier ote og vri meg i sengen når jeg får orgasme. Det blir så voldomt at jeg prøver å komme meg bort fra den, så da ligger jeg ikke akkuratt iro... :sjenert:

Ja, du er kanskje redd for å vise en "dirty" side av deg selv. Men er det egentlig ikke det sex handler om på mange vis? Joda, kjærlighet og nærhet og bla bla bla men det handler sørenmeg også om å gi slipp på hemningene og bare kjenne etter hvor deilig det er og nyte det? Se og lær av mannfolka - de pleier jo ikke akkurat holde igjen...

Det er nok en god ide å snakke med ham. Også slik at han ikke tror at han gjør noe galt.

Skrevet

Menn, rekk opp hånda de av dere som ikke liker at kvinner mister kontrollen når dere har sex?

Ingen? Nettopp, det var det jeg tenkte.

Enhver normal mann vil elske at du mister kontrollen!

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Menn, rekk opp hånda de av dere som ikke liker at kvinner mister kontrollen når dere har sex?

Spot on Heisanmannen!

Pssst! Den eneste arenaen hvor vi menn har en mulighet til å frata dere kontrollen er jo når vi bringer dere "over the top". :nigo:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Signerer den, digger det øyeblikket. Derfor er jeg ikke så vanvittig begeistret for samkomming, da får jeg ikke konsentrert meg nok om nytelsen hennes når det tar av :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Signerer den, digger det øyeblikket. Derfor er jeg ikke så vanvittig begeistret for samkomming, da får jeg ikke konsentrert meg nok om nytelsen hennes når det tar av :)

Nemlig!

Og vice versa forsåvidt........ :danse:

Skrevet

Jeg rekker opp hånda.

Liker ikke surrehuer som ikke har kontroll på hva de driver med.

Skrevet

jeg tror ikke dette handler om at du er redd for at han skal ha kontroll - men at han skal se dine seksuelle sider - eller - "skitne" som du kaller dem.

dette handler jo kanskje litt om at du har vært singel lenge, og bygd opp en forestilling om hvordan du tror det er vanlig å ha sex - eller at du ikke kjenner mange som snakker åpent om det.

det er jo ingenting som gir en mann mer selvtillitt av å vite at han kan tilfredsstille en kvinne - og det skal mye til før de oppfatter det som overdrevent.

har hørt noen få kommentere dette, men da har det vært snakk om ekstremt dominasjon under absolutt hele akten, skriking under absolutt hele akten - og totalt kontrollbehov uten mulighet for innspill.....du er jo ikke der.

det er heller ikke mange ting som gir en mann så dårlig selvtillitt som følelsen av han ikke klarer tilfredsstille en kvinne, så jeg tipper, at han vil blir veldig førnøyd om du lar han få den gleden.

la meg illustrere forskjellen: fra :tristbla: til :biggrin:

Skrevet

jeg tror ikke dette handler om at du er redd for at han skal ha kontroll - men at han skal se dine seksuelle sider - eller - "skitne" som du kaller dem.

dette handler jo kanskje litt om at du har vært singel lenge, og bygd opp en forestilling om hvordan du tror det er vanlig å ha sex - eller at du ikke kjenner mange som snakker åpent om det.

det er jo ingenting som gir en mann mer selvtillitt av å vite at han kan tilfredsstille en kvinne - og det skal mye til før de oppfatter det som overdrevent.

har hørt noen få kommentere dette, men da har det vært snakk om ekstremt dominasjon under absolutt hele akten, skriking under absolutt hele akten - og totalt kontrollbehov uten mulighet for innspill.....du er jo ikke der.

det er heller ikke mange ting som gir en mann så dårlig selvtillitt som følelsen av han ikke klarer tilfredsstille en kvinne, så jeg tipper, at han vil blir veldig førnøyd om du lar han få den gleden.

la meg illustrere forskjellen: fra :tristbla: til :biggrin:

Nytelsen skal både SES og HØRES når man gir seg helt hen til nytelse . Nytelse er jo ikke noe skittent som hun kaller det selv .Den siden av henne selv - er absolutt ikke skitten på noen måte . IKKE mer skitten en din manns sexuelle sider og nytelse og orgasme i såfall . Se og lær av han TS . Han tør å nyte sex uten å føle skam over det ovenfor deg . hvorfor ikke du da det samme ??? , stønne når han vil osv foran øynene på deg - som den største selvfølge . Det skal selvfølgelig også vi kvinner kunne gjøre uten å føle at vi gjør noe skittent nærmest . .Hun må bearbeide det feile inntrykket hun har av sin egen nytelse, hun nekter jo seg selv også den ultimate nytelsen og orgasme ved å ikke gi seg helt hen til nytelsen . Kunn hun selv kan forandre på det , og våge å gjøre det .

TS er jo veldig ung , sikkert veldig fersk med det meste . Ganske naturlig veldig unge kvinner er usikre på å gi seg helt hen og uttrykke nytelse høyt og klart og uten bluferdighet for partneren , særlig med en ny partner , forde de mangler gode kvinnelige rollemodeller som viser at andre kvinner også gjør det og at dette er ønskelig , normalt og alle damer gjør det , om de ikke har psykologiske issues ang . egen sexualitet eller kommer fra en streng religiøs sekt som har lært dem at dette er skittent og forbudt , ja uanstendig oppførsel . Jo eldre og mer erfaring du får - jo mindre farlig blir det å føle seg litt uanstendig og tøsete, gi slipp på hemninger og hengi seg til nytelse : ) Jo mindre farlig blir det å uttrykke lyst og nytelse . Det der er nok bare en midlertidig modning og erfarings prosess hun må igjennom , for å gjøre dette helt uanstrengt og 100 naturlig . Så jeg tror frykten din TS for å vise frem dine egne sexuelle sider , vil gå over av seg selv hvis du ønsker det selv .Hvis du vil nyte sexen selv 100 % må du gå inn for det selv . Du nekter både deg selv og mannen din et godt og lykkelig sexliv , ved å være så bluferdig og anstrengt når det gjelder din egen nytelse . Ingen vits å skjule den - da er du jo bare kjedelig i sengen rett og slett . Fullstendig turnoff å ligge med menn eller kvinner som ikke uttrykker nytelse .

De fleste menn syns det er helt herlig å høre en dame stønne og ynke seg når hun mottar nytelse .Jeg tror ikke menn tenker da - herregud for et ludder eller noe annet stygt om deg ! De elsker det - og føler seg som fan til alfa kar etterpå : )

Ved å oppføre deg som du gjør nå TS - vil du gi de fleste menn bare dårlig selvtillitt ! Og dårlige erfaringer også , med kvinner desverre .

Det er ikke sånne anstrengte , forknytte kvinner - menn egentlig vil ha i sengen ...Da har du fullstendig misforstått i hvertfall .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...