Gjest fetisher Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Vel jeg har en kjæreste som har en merkelig,rar fetish? eller hva det kunne være. Når vi har sex, elsker han og bite på små hårstrå på kroppen min ,som for eks: på magen, bena, øreflippen,armer, puppene,halsen (han tenner vannvittig på det han napper dem ut med munnen o.o det gjør vondt til tider men hva gjør man ikke for å glede kjæresten Han biter på seg selv napper hårstrå på sin egen kropp også O.O hva er dette? hår vampyr? hehe han pleier og si, jeg får nappe et hårstrå så skal jeg fingre deg i 5 minutter? >.> (etter sexen allså) Er det en fetish eller? Også nærmest elsker han å få steinhard hodebunnmasasje, skikkelig røff massasje i håret så håret blit helt bustete, han bruker og sovne av dette imens han smiler, fetish? skjønner ingenting jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Han har en hårfetisj? Aldri hørt om det før, men det finnes sikkert det også Og så lenge du ikke syns det går over dine grenser, er det vel ikke noe problem? Eller? Det tar litt tid å venne seg til, om en får en partner som har en fetisj. Noen fetisjer er til å leve med, andre ikke. Så må du finne ut om dette er greit for deg.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg er en hårnapper, og det er ingenting seksuelt med det for min del. Det er bare en fiks ide, eller tvangstanke, på linje med at dorullen må henge riktig vei. Grunnen til at det dukker opp når vi har sex er jo fordi det er da vi er nakne sammen, og jeg ser alle disse irriterende hårene som er på feil sted, og som bare må bort nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå