Gå til innhold

There is NO passion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er latterliggjøring. Hvis det er slik du omgås den mannen du ønsker å få i flytsonen, så velger du feil medisin. Og til dere andre som synes dette er så patetisk: Tenker dere noen gang på hvilke signaler dere sender ut når dere ler hysterisk av en mann som egentlig bare har fått orgasme? Hvordan kan det ha seg at menns orgasme er latterlig eller patetisk?

Jeg tror at TS bør komme ned av pidestallen og innse at dere er to om å mislykkes seksuelt. Dere lykkes som par og dere mislykkes som par. Har f.eks. du noen gang virkelig spurt han om hva han tenner på og hva han ønsker at du skal gjøre? Eller er det bare du som har presentert et sett med ønsker overfor ham? Er du sikker på at du vet hvordan tenningsmønsteret hans er? Ellers etterlyser jeg at du vender blikket mer over på deg selv. Kan det være noe du gjør galt?

Denne mannen er etter ditt utsagn tilbakeholden. Javel, men vær oppmerksom på at mange menn har sperrer i forhold til det å "ta" kvinner fordi man har lært at kvinner utvedtydig og meget tydelig må si JA før han kan være sikker på at det er OK at han tar seg tilrette.

Ellers er det slik etter min mening at den beste investeringen i et potensielt godt seksuelt forhold ligger i det å kjenne seg selv og egen seksualitet. Man kan aldri forvente at en partner skal kunne lokke fram noe du selv aldri har lært å kjenne ved deg selv. Når du selv antyder at du er usikker, kan du være sikker på at den usikkerheten smitter over på han. Og han føler sikkert at han må prestere og han merker nok at du mener han er utilstrekkelig, og det er ikke egnet til å forbedre situasjonen.

Men den latterliggjøringen som jeg kopierte fra ett av innleggene dine, gjør at jeg slett ikke er sikker på at problemet ensidig ligger hos han. Utsagnet ditt er en indikasjopn på at også du har mye å lære.

Var ikke så mye orgasmen jeg latterligjorde føler jeg.

Mer selve situasjonen. Litt meg selv også :)

Pidestall ja...jaja...

Jeg har aldri følt at jeg har vært på toppen av en pidestall.

Jeg har alltid vært stille og rolig og tenkt på hva jeg har gjort galt i alle tenkelige situasjoner som kan gå galt.

Jeg har alltid bevisst spurt meg selv om hva jeg kan gjøre for å bedre en situasjon...

Dette innlegget var mer ett hjertesukk.

Jeg har alltid slitt med skyldfølelse over ting og situasjoner. Men det tilhører vel ett annet tema.

Men jeg tar til meg alle råd her inne :) Føler også at ja det har også ført til at jeg innser litt mine egne feil :) Selvom noen her inne til tider kan bruke en litt røff måte å skrive på ;)

Thats life, men jeg ser poenget :)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Var ikke så mye orgasmen jeg latterligjorde føler jeg.

Mer selve situasjonen. Litt meg selv også :)

Det er ikke alltid ting blir oppfattet som det var ment, men jeg oppfattet det dithen at du med aktuelt utsagn latterliggjorde han som mer tafatt og hjelpesløs enn det han kanskje er. Reaksjoner fra andre kvinnelige tråddeltakere tyder på at de oppfattet det samme som meg.

Men derfor oppfattet jeg også at du gjør som mange andre, nemlig at problemene i parsexen plassers hos den andre parten. Ikke sikker at det var slik ment, og heller ikke umulig at jeg misforsto.

Det er bra at du oppfatter at jeg mener at dere er sammen om dette og at det alltid vil være dynamikken mellom dere som vil avgjøre om sex blir tilfredsstillende for dere begge. Jeg er overbevist og har erfart flere ganger om at vellykket sex ikke handler om teknikker, kroppsfasong eller kjønnsorganers beskaffenhet først og fremst. Det er i hjernen din kåtskapen og tenningen blir til og da må det pirre her.

Du snakker ganske mye om en usikkerhet og en tilstand med lavt selvbilde hos dere begge. Hva som er årsaken til dette, kan jeg jo bare spekulere i, men selvtillit bygges med opplevelser av mestring. Og akkurat der opplever du at dere ikke er akkurat nå, forstår jeg.

Personlighet skal jo matche og kanskje er det slik at din mannlige partner slett ikke har en dominerende og lidenskapelig personlighet når det kommer til sex. Kanskje er han en submissiv person og at dette gjør at han ikke kan gi deg det du vil ha. Jeg er sterkt i tvil om at noen kan forandres til å bli noe annet enn det man er, så kanskje dere rett og slett er en dårlig match her?

Men uansett så gjelder dette med å lære seg selv å kjenne seksuelt. Det betyr å utforske uten skam og skyldfølelse. Og er man god på dette, er muligheten for at man lykkes innenfor parsexen betydelig større, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...