Ententyn44 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #21 Skrevet 14. november 2010 Kanskje han synes det er sykt kjipt at du ikke har den samme følsomheten som han? Det går vel an å enten prøve å se om han er veldig forskjellig fra deg akkurat på det området, og hvis ikke, kanskje SNAKKE med han og komme fram til hva som vil funke for begge? ( eller kanskje du er en av de jentene som har blitt hjernevasket fram til empatiløst handligsmønster der du ikke skjønner at andre ikke nødvendigvis lever for å tilfredstille deg.) Hehe :gjeiper: Lever for å tilfredstille meg?I senga er man vel to? Det kan være masse passion i å være deltagende... Han her føles ikke som han deltar akkurat... Ja det er mulig vi er veldig forskjellig...
Ententyn44 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #22 Skrevet 14. november 2010 Åh hjelp, nå lo jeg godt! til deg, TS! Ikke vet jeg hva jeg hadde gjort, altså.
Cannavaro Skrevet 14. november 2010 #23 Skrevet 14. november 2010 Hva med litt kommunikasjon Leonora ?? Dersom du virkelig vil gi fyren en sjanse, så sier du rett ut hvordan du vil ha det i senga, ikke sant ??? Om han har et problem med det igjen så sliter du kanskje mer.... Det er vel så viktig med kommunikasjon når det gjelder sex, spesielt med nye partnere. Hvordan vil du bli knullet ? Hva tenner du på o.s.v ?? Det er lov å spørre eller si ifra underveis også. Sammen med nye partnere så er det rom for litt utforsking og spørring. Samtidig så skal man prøve lese signalene til partner også ; øyne, hender og lyder er viktig her. Derimot ; har han en "real issue" med sex så spørs det vel om det er verdt for deg......that`s your call my lady...
womenwomen Skrevet 14. november 2010 #24 Skrevet 14. november 2010 Så var man singel. Og på datern med en fast mann Alt er fryd. Han er mann med stor M, men ikke i senga. Det finnes ikke lidenskap i sexen vi har. Og jeg MÅ ha lidenskap. Jeg må føle at mannen er sulten på meg. Virkelig trenger meg og vil ha meg. Jeg må ha en mann som styrer litt. Holder hodet mitt fast og bestemmer bevegelsene når jeg suger.Gir meg ett klaps, drar meg i håret, kaster meg rundt og ned på alle fire. Men nei Denne mannen stryker meg lett på lårene eller ryggen. Lager såvidt en lyd og kommer med en gang. Ikke tar han meg på puppene.Ikke i nærheten av f***a mi heller.. Ja det er bare litt lett stryking... Bare ett lite hjertesukk fra meg 2 sjenerte , mann + kvinne - er en dårlig match ! 1 av dere må være den som leder an og veileder , tør å snakke og lære fra seg . Dersom du selv ikke er sjenert - går det helt greit å få et flott sexliv med en sjenert usikker mann . Nettopp forde du viser han tydelig at du savner at han kjæler med fitta di og ønsker å bli tatt på både sånn og sånn og her og der ...Lydig som han er ...gjør han akkurat som han får beskjed om . Så kan du bare ligge der å nyte ...Værre e det ikkje ! Har selv fått kjempelidenskapelig og super god sex fra sjenerte menn . Og superbra forspill også . Nettopp forde jeg viser dem hva jeg vil ha . Men sant nok TS - Dersom DU selv er for sjenert til å gjøre dette . Er neppe han riktig for deg .Han bør da heller treffe en jente med erfaring , som er noenlunde frimodig og våger selv å lære fra seg og vise han direkte hva som er best for henne . Det hun ønsker han skal bli bedre på . Du kan ikke bare legge skylden på han , og hans forsiktighet. Det er ofte et positivt tegn . Nemlig at han har respekt for deg og slike vil ofte ta hensyn og ta imot vink fra deg osv .Hadde det ikke vert en verre situasjon om han lekte verdensmester i sengen og gjorde allt feil , og ikke ville høre på deg i det hele tatt ? Det hadde vært ille det . Syns ikke du har grunn til å klage - så lenge du selv bare ligger der tydeligvis og håper han er tankeleser .... Du kan fort snu situasjonen til å bli bedre selv . Må være utrolig vanskelig å være mann ...når damer oppfører seg totalt passivt selv i sengen og bare ligger der og forventer ...Uten at de får beskjed om HVA du forventer å få ??? Har hatt flere sjenerte , forsiktige menn - og alle ble super elskere på få dager ...Straks de ble kjent med meg og trygg på hva jeg liker osv . Så hva syns han om deg da ? Tror du HAN syns du er en god elskerinne eller bra i sengen da ? Mulig han syns du er utrolig passiv og kjedelig selv i sengen ...Og har negative tanker om DEG også nå .... Kjedelig med folk som ikke tør å utfolde seg eller snakke om sex en gang ...
Ententyn44 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #25 Skrevet 15. november 2010 Hva med litt kommunikasjon Leonora ?? Dersom du virkelig vil gi fyren en sjanse, så sier du rett ut hvordan du vil ha det i senga, ikke sant ??? Om han har et problem med det igjen så sliter du kanskje mer.... Det er vel så viktig med kommunikasjon når det gjelder sex, spesielt med nye partnere. Hvordan vil du bli knullet ? Hva tenner du på o.s.v ?? Det er lov å spørre eller si ifra underveis også. Sammen med nye partnere så er det rom for litt utforsking og spørring. Samtidig så skal man prøve lese signalene til partner også ; øyne, hender og lyder er viktig her. Derimot ; har han en "real issue" med sex så spørs det vel om det er verdt for deg......that`s your call my lady... Trodde jeg skrev i tidligere innlegg at vi hadde snakket om det. Om å være usikker for det var det jeg trodde lå bak... Vet jo at man kan bli usikker når det kommer til ny partner og sex. Er jo usikker jeg også.. Han var fornøyd med praten. Han innrømte at han var usikker. Men etter praten følte jeg ikke at det ble noe bedre. Ja It`s my call som du sier.... Jeg prøver litt til med tanke på kommunikasjon. Så får jeg se om det blir bedre. Kanskje legge litt opp på en annen måte :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2010 #26 Skrevet 15. november 2010 Kanskje han er aseksuell? Det er ikke alle som tenner seksuelt på andre mennesker... Han kan allikevel være villt forelsket i deg, uten at han er interessert i sex... Men hadde han kommet med en gang dersom han vær var aseksuell? Tror heller han blir for kjapt opphisset, selv om han ikke viser det noe særlig. Kanskje sliter han nok med å holde tilbake slik som det er, hvis han skulle bli mer aktiv og lidenskapelig så hadde han jo vel IHVERTFALL kommet kjapt skulle en tro. Mulig han bør ta tak i problemet med for kjapp utløsning først og fremst. 1
Cannavaro Skrevet 15. november 2010 #27 Skrevet 15. november 2010 Trodde jeg skrev i tidligere innlegg at vi hadde snakket om det. Om å være usikker for det var det jeg trodde lå bak... Vet jo at man kan bli usikker når det kommer til ny partner og sex. Er jo usikker jeg også.. Han var fornøyd med praten. Han innrømte at han var usikker. Men etter praten følte jeg ikke at det ble noe bedre. Ja It`s my call som du sier.... Jeg prøver litt til med tanke på kommunikasjon. Så får jeg se om det blir bedre. Kanskje legge litt opp på en annen måte :gjeiper: Joda det stemmer at du skrev om praten dere hadde tidligere. Jeg la bare litt mer trykk på akkurat det. Selvfølgelig er sex viktig i parforhold. Se dette opp mot andre kvaliteter han har eventuelt, hva blir så summen din ?? Fint at du gir han litt mer tid ihvertfall da... Lykke til !!
Gjest David John jr Skrevet 23. november 2010 #28 Skrevet 23. november 2010 Så var man singel. Og på datern med en fast mann Alt er fryd. Han er mann med stor M, men ikke i senga. Det finnes ikke lidenskap i sexen vi har. Og jeg MÅ ha lidenskap. Jeg må føle at mannen er sulten på meg. Virkelig trenger meg og vil ha meg. Jeg må ha en mann som styrer litt. Holder hodet mitt fast og bestemmer bevegelsene når jeg suger.Gir meg ett klaps, drar meg i håret, kaster meg rundt og ned på alle fire. Men nei Denne mannen stryker meg lett på lårene eller ryggen. Lager såvidt en lyd og kommer med en gang. Ikke tar han meg på puppene.Ikke i nærheten av f***a mi heller.. Ja det er bare litt lett stryking... Bare ett lite hjertesukk fra meg Har du tenkt over at det kan skyldes: - Kjefting (fra din side) i hverdagen - Krav til levestandard (fra din side) som han må finansiere - Utstrakt bruk av one-piece outfits, joggebukser etc - Manglende fokus på hans tenningsmønster - Manglende fokus på egen kropp (les fedmne) - Sutring og offer-rolle posisjon ifm manglende iver vedr. trening etc. - Manglende selvtillit (din) Dersom du kan svare ja på noe av det som er listet opp er det kanskje ikke så merkelig at det blir litt lunket, halvmett innsats...? Eller kanskje han ikke er enig med deg i den rollen som du tildeler han? Jeg tror mange menn slettes ikke finner seg i å bli plassert i den stereotypen du lister opp. Lik det eller ikke, men det er nok et resultat av kvinnekampen siste 30 år.
Gjest David John jr. Skrevet 23. november 2010 #29 Skrevet 23. november 2010 Kvinner er noen rare dyr. Å ene siden vil de ha en mann som er egoistisk, selvsentrert, egotrippet, som kjører på i senga og bare tenker, "meg, meg, meg". Så, når han faktisk er slik så klager hun. Selv om hun har møtt det hun innbiller seg er drømmemannen så klager hun. For den lille hjernen hennes skjønner ikke korelasjonen mellom selvsentrert i det dagligdagse og egotrippet i sengen. Hun tror virkelig at han vil være omtenksom i sengen, kjæle med henne, ta seg tid med henne, selv om han aldri viser andre noen omtanke ellers. For all del, noen få kvinner finnes det som skjønner bedre. Men de er ikke mange. Og dermed blir det også til at mange menn blir nettopp slik, for det er de mennene som får seg dame og pult på henne unge. Jeg er redd du har helt rett.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #30 Skrevet 23. november 2010 Jeg får inntrykk av at han har dårlig selvtillit. Sats på å tilfredstille han i første omgang.Spør på en sexy måte ''si hva jeg skal gjøre for deg'' eller noe sånt. Ta tak i hånden å før den forskiktig, men bestemt der du ønsker at den skal være. Vis ham hva du mener. Det er lett å si hva du ønsker, men for ham å gjøre det i praksis blir litt vanskeligere. Du sier han kommer veldig fort, kanskje dere bør ta det rolig? Det virker rett og slett som om dere er på forskjellige nivå.
Gjest nett Skrevet 23. november 2010 #31 Skrevet 23. november 2010 hei jeg har et motsatt problem!!!!! Jeg mistet lysten min for en god stund siden og min samboer er forståelses full og venter men nå er jeg lei, vil bli kvitt denne angsten. hva kan jeg gjøre, redd han snart går i fra meg pga dette, jeg er jo så gla i han... vet ikke hva som er bakgrunnen kommer ikke på noe grunn hvorfor disse sperrene har kommet, var aktiv før og kunne holde på over alt. men nå er det bare stop!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #32 Skrevet 23. november 2010 jeg er en veldig lidenskapelig mann når følelsene er der for den rette. men jeg må konsekvent holde igjen pga dama vil ta det mr piano. helt greit. ville bare nevne at enten er det den ene veien, eller så er det den andre
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #33 Skrevet 23. november 2010 Har du tenkt over at det kan skyldes: - Kjefting (fra din side) i hverdagen - Krav til levestandard (fra din side) som han må finansiere - Utstrakt bruk av one-piece outfits, joggebukser etc - Manglende fokus på hans tenningsmønster - Manglende fokus på egen kropp (les fedmne) - Sutring og offer-rolle posisjon ifm manglende iver vedr. trening etc. - Manglende selvtillit (din) Dersom du kan svare ja på noe av det som er listet opp er det kanskje ikke så merkelig at det blir litt lunket, halvmett innsats...? Eller kanskje han ikke er enig med deg i den rollen som du tildeler han? Jeg tror mange menn slettes ikke finner seg i å bli plassert i den stereotypen du lister opp. Lik det eller ikke, men det er nok et resultat av kvinnekampen siste 30 år. Må si meg enig i dette. Det er umulig å åpne seg helt hvis man blir hakket på og brukt. Det er kanskje noe i det, at menn funker som en robot i sengen. Men jeg tror at hvis det er en mann som bryr seg om deg, så er det umulig for han å fungere 100% i sengen hvis endel andre ting i forholdet skranter.
Ententyn44 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #34 Skrevet 23. november 2010 Har du tenkt over at det kan skyldes: - Kjefting (fra din side) i hverdagen - Krav til levestandard (fra din side) som han må finansiere - Utstrakt bruk av one-piece outfits, joggebukser etc - Manglende fokus på hans tenningsmønster - Manglende fokus på egen kropp (les fedmne) - Sutring og offer-rolle posisjon ifm manglende iver vedr. trening etc. - Manglende selvtillit (din) Dersom du kan svare ja på noe av det som er listet opp er det kanskje ikke så merkelig at det blir litt lunket, halvmett innsats...? Eller kanskje han ikke er enig med deg i den rollen som du tildeler han? Jeg tror mange menn slettes ikke finner seg i å bli plassert i den stereotypen du lister opp. Lik det eller ikke, men det er nok et resultat av kvinnekampen siste 30 år. -Jeg kjefter lite eller aldri -Jeg finansierer meg selv.Tjener mine egne penger og har eget sted å bo. Jeg tar ansvar for meg og mitt. -Kler meg pent for jeg har stor tro på å vise seg fra sin beste side uansett.Går kun i joggebukse hvis jeg skal trene. -Skal jo ingenting for å tenne han -Veier 50kg og er 160 høy -Trener yoga 3 ganger i uken -Ja har kanskje dårlig selvtillit... 1
Ententyn44 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #35 Skrevet 23. november 2010 Jeg får inntrykk av at han har dårlig selvtillit. Sats på å tilfredstille han i første omgang.Spør på en sexy måte ''si hva jeg skal gjøre for deg'' eller noe sånt. Ta tak i hånden å før den forskiktig, men bestemt der du ønsker at den skal være. Vis ham hva du mener. Det er lett å si hva du ønsker, men for ham å gjøre det i praksis blir litt vanskeligere. Du sier han kommer veldig fort, kanskje dere bør ta det rolig? Det virker rett og slett som om dere er på forskjellige nivå. Tror dette høres mer rett ut og går for dette rådet Nå har jeg ikke sett han på en stund da han jobber langt borte. Men neste gang vi skal ha sex skal vi ha deilig sex
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. november 2010 #36 Skrevet 23. november 2010 (endret) Du hevder at han er vilt forelsket i deg, hva med dine tanker? Du skriver at dere er på dater'n, betyr det at du er i litt sånn ta-og-føle-på modus enda? Eller er du også vilt forelsket? Hvis ja til det siste bør dere definitivt avansere fra en liten prat til mer dyptgående kommunikasjon. Nå er det slik at menn ikke er tankelesere så mitt råd er at du faktisk forteller fyren om hva du ønsker deg, forutsatt at du, bortsett fra sex'en så langt, kunne tenke deg å satse på ham. Hvis ikke, vær fair og si takk for nå. Endret 23. november 2010 av Gorgonzola
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #37 Skrevet 23. november 2010 Jeg får inntrykk av at han har dårlig selvtillit. Sats på å tilfredstille han i første omgang.Spør på en sexy måte ''si hva jeg skal gjøre for deg'' eller noe sånt. Ta tak i hånden å før den forskiktig, men bestemt der du ønsker at den skal være. Vis ham hva du mener. Det er lett å si hva du ønsker, men for ham å gjøre det i praksis blir litt vanskeligere. Du sier han kommer veldig fort, kanskje dere bør ta det rolig? Det virker rett og slett som om dere er på forskjellige nivå. Skriver under på denne. Jeg hjelper ofter partneren min på denne måten og det funker fint, det går også motatt vei. Han fører også min hånd der han vil ha den. Hvis han hva du vil, så blir det gjerne lettere for han også
womenwomen Skrevet 23. november 2010 #38 Skrevet 23. november 2010 Jeg får inntrykk av at han har dårlig selvtillit. Sats på å tilfredstille han i første omgang.Spør på en sexy måte ''si hva jeg skal gjøre for deg'' eller noe sånt. Ta tak i hånden å før den forskiktig, men bestemt der du ønsker at den skal være. Vis ham hva du mener. Det er lett å si hva du ønsker, men for ham å gjøre det i praksis blir litt vanskeligere. Du sier han kommer veldig fort, kanskje dere bør ta det rolig? Det virker rett og slett som om dere er på forskjellige nivå. Han er sikkert redd for å gjøre det feil .Derfor bare venter han på nærmere veiledning fra TS . Gi han det TS , så forsvinner usikkerheten hans raskt .Da vet han hva han skal gjøre og hvordan : ) Som belønning må du huske å stønne , gispe høyt når det er skikkelig deilig . Så vet han at nå gjør han det helt rett : ) La han bare holde på - til du kommer . Så har han gitt deg allerede orgasme .Det tar ikke lang tid - dersom du er avslappet og vil det selv vanligvis , så går det fort . Tenk så stolt han blir da ? Enda ivrigere neste gang . Så får du gi han litt spesiell oppmerksomhet også . Sats på å lære hverandre å gi hverandre skikkelig bra forspill først . Det er utrolig viktig og den beste starten på et godt sexliv vidre for dere .
Jalp Skrevet 23. november 2010 #39 Skrevet 23. november 2010 Prøver doggy tenkte jeg. Snudde meg, ned på alle fire, klapset meg selv på rompa og skrek: kjør på! Eh sa han...Jeg har allerede kommet jeg... Ja sånn går nu dagene ja :gjeiper: Dette er latterliggjøring. Hvis det er slik du omgås den mannen du ønsker å få i flytsonen, så velger du feil medisin. Og til dere andre som synes dette er så patetisk: Tenker dere noen gang på hvilke signaler dere sender ut når dere ler hysterisk av en mann som egentlig bare har fått orgasme? Hvordan kan det ha seg at menns orgasme er latterlig eller patetisk? Jeg tror at TS bør komme ned av pidestallen og innse at dere er to om å mislykkes seksuelt. Dere lykkes som par og dere mislykkes som par. Har f.eks. du noen gang virkelig spurt han om hva han tenner på og hva han ønsker at du skal gjøre? Eller er det bare du som har presentert et sett med ønsker overfor ham? Er du sikker på at du vet hvordan tenningsmønsteret hans er? Ellers etterlyser jeg at du vender blikket mer over på deg selv. Kan det være noe du gjør galt? Denne mannen er etter ditt utsagn tilbakeholden. Javel, men vær oppmerksom på at mange menn har sperrer i forhold til det å "ta" kvinner fordi man har lært at kvinner utvedtydig og meget tydelig må si JA før han kan være sikker på at det er OK at han tar seg tilrette. Ellers er det slik etter min mening at den beste investeringen i et potensielt godt seksuelt forhold ligger i det å kjenne seg selv og egen seksualitet. Man kan aldri forvente at en partner skal kunne lokke fram noe du selv aldri har lært å kjenne ved deg selv. Når du selv antyder at du er usikker, kan du være sikker på at den usikkerheten smitter over på han. Og han føler sikkert at han må prestere og han merker nok at du mener han er utilstrekkelig, og det er ikke egnet til å forbedre situasjonen. Men den latterliggjøringen som jeg kopierte fra ett av innleggene dine, gjør at jeg slett ikke er sikker på at problemet ensidig ligger hos han. Utsagnet ditt er en indikasjopn på at også du har mye å lære. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå