Gjest smoothie22 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Er barnevakt for noen som kommer jem inatt etter et julebord, de gikk 7.. Hvor lenge varer sånt?
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Etter min erfaring, før det har begynt. Men det er en vanlig fyllefest, slik at det glatt varer til solen står opp. Alt etter hvor løse folk er.
Gjest smoothie22 Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Vi skal låne bilen deres og kjøre hjem etterpå,så de vet at vi ikke skal sove noe. Blææ,drittrøtt nå jeg.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Vi skal låne bilen deres og kjøre hjem etterpå,så de vet at vi ikke skal sove noe. Blææ,drittrøtt nå jeg. Så sov på sofaen da...
Piper Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 De fleste kommer nok hjem mellom 2 og3,mendet kunne jo vært fint om du hadde gitt beskjed før de gikk hvor lenge du var villig til å være der. Hadde ejg vært deg, ville jeglagt med ned på sofaen og sovet en liten stund.
Gjest smoothie22 Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Jeg er bare med veninna mi,så jeg følte ikke jeg kunne spør dem vi passer for:) men ja,jeg var bare nysjerrig på når sånt slutter:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå