Gå til innhold

Hvordan komme opp i situasjoner hvor man minst venter det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke situasjoner er det jeg minst venter å møte noen? Hvordan kommer man opp i disse situasjonene eller stedene? Jobb, hobbyer, familieselskaper, ferieturer, fester osv er tydelig ikke de rette stedene? Så hvor er man når man minst venter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det du ikke vet... Kommer når du minst venter det... :husarbeid:

Hvordan slutte å vente det da? Jeg håper på å møte noen, men tror det ikke. Må vel slutte å håpe tenker jeg. Hvordan gjør man det? hvordan slutte å håpe når alt man har er håpet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan slutte å vente det da? Jeg håper på å møte noen, men tror det ikke. Må vel slutte å håpe tenker jeg. Hvordan gjør man det? hvordan slutte å håpe når alt man har er håpet? :klø:

Ja si det. Jeg har lurt på det samme i 6,5 år nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryte rutiner vel. TAr du bussen til jobben? Begynn å sykle. Bytt butikk du handler i, gjør ting du ikke pleier. Begynn med noe nytt - dra på verdenskongress for frimerkesamlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes bare en metode. Og det er å treffe nye mennesker.

Hvor og hvordan man treffer disse nye menneskene spiller egentlig ingen som helst rolle.

Men å bare treffe de samme folkene som du ikke er interessert i, eller som ikke er interessert i deg, har null verdi i sammenhengen.

Hvor mange nye mennesker man er nødt til å treffe først er imidlertid umulig å vite noe om.

Dette vil være helt tilfeldig, eller styrt av skjebnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryte rutiner vel. TAr du bussen til jobben? Begynn å sykle. Bytt butikk du handler i, gjør ting du ikke pleier. Begynn med noe nytt - dra på verdenskongress for frimerkesamlere.

Jeg har ingen rutiner. Eneste rutinen jeg har er at jeg er på jobb 8-16 hver da, men den rutinene kan jeg dessverre ikke endre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten bare å fortsette å leve.

Livet er hver dag, her og nå - kjæreste eller ikke.

Fyll dagene med trening, venner, hobbyer, familie.

Mens du gjør det vil ikke fokuset være så stort på å finne en fyr - da vil han plutselig dukke opp.

(Vet ikke alltid om jeg tror på det selv da men.... :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten bare å fortsette å leve.

Livet er hver dag, her og nå - kjæreste eller ikke.

Fyll dagene med trening, venner, hobbyer, familie.

Mens du gjør det vil ikke fokuset være så stort på å finne en fyr - da vil han plutselig dukke opp.

(Vet ikke alltid om jeg tror på det selv da men.... :gjeiper: )

Det er akkuratt det jeg gjør, noe jeg synes er fryktelig kjedelig. Hadde nok vært litt enklere om jeg hadde en jobb hvor jeg kunne jobbe masse overtid, eller en hobby jeg virkelig var opphengt i, men hobbyer blir jeg dessverre alltid lei av etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bli den frimerkesamlinga på meg da :skratte:

Har forsøkt mannsdominert arbedsplass, omsorgsjobb,kurs, studier, bytte fra bil til buss, ulike hobbier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...