AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Hei på deg! Dette er ikke en kommersiell avbrytelse. Du bruker en utdatert nettleser som ikke lenger støttes av YouTube. Dette kan føre til at noen av funksjonene på YouTube ikke fungerer. Oppgrader til en ny nettleser. Her er noen få alternativer: Står det på youtube. Hvorfor det? Jeg har jo den nyeste versjonen av firefox. Det samme tullet er jo på msn. Og hvorfor er youtube på norsk plutselig? Går det ikke an å få den på engelsk uten å være registrert? Ikke får jeg sent mail med msn heller. Flere som har problemer eller hatt og vet hvordan man løser dette?
OneLove Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Hvilken versjon av Firefox har du da (Hjelp - Om Mozilla Firefox)?
aluminium Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Det kan kanskje være at du må oppgradere Flash? En annen ting som slår meg er at du trenger en leser som støtter HTML5. Jeg vet YouTube har en del filmer i HTML5 nå, og jeg vet ikke om FireFox støtter det...
OneLove Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Du bruker ikke utvidelsen IE-tab? Youtube har forøvrig ikke begynt å bruke HTML5, de har noen tester liggende ute bare.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Du bruker ikke utvidelsen IE-tab? Nei, hva er det? Flash har jeg så vidt jeg vet. Har adblock og no script instalelt, slo det av, men til ingen nytte. Det står bare at jeg må oppgradere nettleseren uten at det står hva som må oppgraderes. Men firefox står blant annet som alternativ. Også står det at youtube ikke støtter min nettleser enda jeg har den nyeste versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå