Gå til innhold

Far svarer ikke på mail eller pr. telefon

Anbefalte innlegg

Gjest youlookslashy
Skrevet

Far er pr. dags dato sjefselektriker på verdens største skip og har vært til sjøs i snart en mnd. for to uker siden sluttet han og svare meg eller mor etter han har hatt en del konflikt med mor via mail. (de har det ikke bra i deres forhold). Jeg kan verken nå ham på telefon eller via mail... Telefon er skrudd av, og han leser ikke e-posten sin.. Noen som har noen idé på hvordan jeg kan nå ham? begynner å bli skikkelig stresset, da det har vært dødsfall innen familie osv som vi må prate om. pluss at jeg selvfølgelig savner ham.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eventyr3
Skrevet (endret)

hmm, går det an å ringe til en sentral som representer det skipet eller noe sånt?

De har kanskje informasjon om alle annsatte om bord?

evt, om de kan gi beskjed til noen i skipet som kan si ifra til faren din at dattern hans prøver å kontakte han.

Endret av Eventyr3
Skrevet

Kontakt rederiet, skipet eller selskapet (litt avhengi av hvaslags skip det er snakk om) og send en haste-melding om at han må kontakte sin datter.

Eventuellt hvis du eller moren din kjenner noen han jobber med?

Skrevet

Støtter denne.

Kontakt rederiet. De vet naturligvis hvordan det står til med han (bra eller dårlig) men vil også kunne be om info som kan vidresendes til familien.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er rederiet slik skal gå via ja.

Fordi om han er din far har han ingen plikt til å ha kontakt med din mor. Ikke nå som du er voksen.

Skrevet

Det er rederiet slik skal gå via ja.

Fordi om han er din far har han ingen plikt til å ha kontakt med din mor. Ikke nå som du er voksen.

Utifra profilen så er ts 15 år, så jo, jeg vil si at mor bør kunne kreve noe kontakt med far.

Uansett, jeg ville som foreslått over her kontaktet rederiet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest youlookslashy
Skrevet

Er dessverre ikke voksen, og all kontakt man kan få til skipet er hvis man vil leie en leilighet der, utifra hva jeg finner på nett. Huff.

Skrevet

Er dessverre ikke voksen, og all kontakt man kan få til skipet er hvis man vil leie en leilighet der, utifra hva jeg finner på nett. Huff.

Det finnes HELT sikkert et rederi bak skipet det går an å ta kontakt med. Det er jo ikke helt uvanlig at det oppstår en situasjon der det haster å få tak i de som jobber om bord, og de ansatte er jo ansatt av et selskap, ikke av båten i seg selv.

Spør moren din, si at du veldig gjerne vil ha kontakt med ham men ikke finner noen kontaktinfo på jobben hans for å få sendt ham en beskjed.

Hun har det sikkert.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tøys og tull. rederiet har egen personal avdeling som tar seg av slik. Det er bare til å ringe hovedkontoret og si at du trenger å snakke med personalansvarlig.

Gjest youlookslashy
Skrevet

Har funnet rederi og sendt en mail. får se hvordan det går.

Skrevet

Lykke til. Jeg håper du får kontakt. :klemmer:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har funnet rederi og sendt en mail. får se hvordan det går.

Da går det.

• Liker 1
Skrevet

ts, jeg synes du skal omskrive den første setningen din til:

"Far jobber pr. dags dato på et skip og har vært til sjøs i snart en mnd." Hvis ikke du skjønner hvorfor, så håper jeg en moderator er behjelpelig med å forklare deg det.

Skrevet

"Far jobber pr. dags dato på et skip og har vært til sjøs i snart en mnd." Hvis ikke du skjønner hvorfor, så håper jeg en moderator er behjelpelig med å forklare deg det.

jeg tenkte det samme...

Skrevet

Ja. Ikke er det relevant at han er sjefselektriker,og heller ikke at han er på verdens største skip, og slikt kan jo være lett for andre å finne ut av når man forteller såpass mye om seg selv om et nettsamfunn.

Håper du får tak i ham TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...