Gå til innhold

Hvem kan hjelpe med manglende orgasme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det legen man bør gå til, når orgasmen er fraværende over lengre tid?

:(

Noen som har et gjør-det-selv-treningsprogram for å få orgasme igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt - når du skriver fraværende over lengre tid, forstår jeg det som at du har vært istand til å få orgasme tidligere og ikke får det nå??

Er det bare sammen med partneren du ikke "får det til", eller gjelder dette også når du onanerer?

Uten at jeg kan si noe om bakgrunnen for dette vil jeg tro at det er psykisk (om du ikke har begynt på/går på medisiner som kan ha bivirkninger av dette slaget) betinget.

har du problemer på noen måte, eller har det stritt for tiden så kan det rett og slett hende at orgasmen glimter med sitt fravær av den grunn. Dette vet du antagelig best selv...

Finnes det ingen slike årsaker ville jeg nok snakket med legen min om det for å undersøke om det finnes noen fysiologiske årsaker.

Og når det gjelder trening er vel erotisk litteratur, filmer osv og tilhørende onani bra trening vil jeg tro?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for 2-3 år siden fikk jeg orgasme uten problemer!

Men så fikk jeg depresjon og begynte med antidepressiva, og så har jeg også vært igjennom en fødsel for nesten ett år siden. Sluttet med antidepressiva midtveis i svangerskapet.

Det er jo en kjent sak at både depresjon/antidep. og svangerskap/fødsel kan svekke sexlyst og evne til orgasme- men sexlysten min har aldri vært svekket. Det er bare orgasmen som er borte. :(

Får det ikke til med partner, og får det ikke til på egen hånd lenger heller. :x

Ellers, takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...