kroppen Skrevet 13. november 2010 #1 Del Skrevet 13. november 2010 Hva ønsker dere, dere av kjæresten til jul? Syns det er vansklig å si hva jeg ønsker meg, tilfelle det er for dyrt, eller at jeg rett og slett blir litt skuffet av å bare få en liten gave til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #2 Del Skrevet 13. november 2010 Ønsker meg et pelspledd. Eller et videokamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandra Skrevet 13. november 2010 #3 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har ønsket meg ny rettetang, speilreflekskamera, klokke eller iphone. Han jobber på sjøen, så han tjener jo en del vel og merke Skal ikke klage på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjalen Skrevet 13. november 2010 #4 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg ønsker meg en ring eller et smykke til jul jeg. Men tør egentlig ikke si det til ham, fordi det hadde vært finest om han hadde funnet på det selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 14. november 2010 #5 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er kjempedårlig på å ønske meg noe. Jeg har liksom alt jeg virkelig trenger. Så jeg er nok vanskelig å kjøpe gave til tror jeg :gjeiper: Jeg har tenkt på serier på dvd, et tykt, mykt pledd... Reise hadde jo vært det optimale, men det tror jeg ikke er aktuelt akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CandyPanty Skrevet 14. november 2010 #6 Del Skrevet 14. november 2010 Vi skal på ferie til mexico i jula, så ønsker meg egentlig ingenting. Kanskje en disneyfilm eller sokker/undertøy til nyttårsaften istedet hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 14. november 2010 #7 Del Skrevet 14. november 2010 Ring på fingeren :rødme: Meeen, tror ikke det skjer i år..så jeg har egentlig ikke sagt noe spesielt, har svart det samme som resten av min familie har fått vite, blant annet ønsker jeg meg menu og rosendahl-ting, tv-serier, filmer, en del bøker og kokebøker (f.eks LCHF-kokeboka av Dr.Dahlqvist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 14. november 2010 #8 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg vet ikke helt i år, det er litt vanskelig pga han er nyutdannet og i jobbsøkeprosess. Har han fått jobb/lønn innen jul så håper jeg på noe litt fint, hvis ikke er en bitteliten oppmerksomhet helt ok Pleier å hinte litt når det nærmer seg jul, slik at han får noen ideer (alla, sånnen var fin, kunne trengt en sånn ++), ellers blir han så stressa I år vil vi nok diskutere litt mer, og jeg vil nevne smykke/øredobber (kommer jo i alle prisklasser), tur (det kan han jo betale senere), og at vi skal vente og kjøpe oss noe kjekt sammen senere (tv el.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 14. november 2010 #9 Del Skrevet 14. november 2010 Ferskt forhold av typen avstand, så jeg er fornøyd så lenge han kommer hjem i julen og finner tid til meg innimellom forpliktelsene med familien. Får jeg en het natt ( ) og noen deilige timer med bare oss to er jeg mer enn fornøyd. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kroppen Skrevet 14. november 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 14. november 2010 hihi. gode ideer dette. litt over typens prisklasse, men finnes lignende ting i billigere prisklasser så kanskje jeg skal gi han et lite tips om hva jeg ønsker meg snart ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #11 Del Skrevet 22. november 2010 *opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2010 #12 Del Skrevet 22. november 2010 House sesong 4 (dvd) House sesong 5 (dvd) CSI: Fatal Conspiracy (spill til Xbox 360) CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Den digitale festning av Dan Brown (bok) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 22. november 2010 #13 Del Skrevet 22. november 2010 Smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. november 2010 #14 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hadde jeg hatt en kjæreste ville jeg ønsket meg ærlighet og lojalitet. Endret 22. november 2010 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 22. november 2010 #15 Del Skrevet 22. november 2010 Hadde jeg hatt en kjæreste ville jeg ønsket meg ærlighet og lojalitet. Hadde jeg hatt en kjæreste som ikke ga meg det, hadde han raskt blitt en eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #16 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg ønsker meg ... at vi skal ha en hel helg alene der vi bare koser oss! Bryr meg ikke så mye om gaver, egentlig, om jeg vil ha noe kjøper jeg det selv. Og om han kjøper noe til meg, blir jeg veldig glad for det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 22. november 2010 #17 Del Skrevet 22. november 2010 Hadde jeg hatt en kjæreste ville jeg ønsket meg ærlighet og lojalitet. Du kan få sagt det! Nei, jeg er heller ikke så materialistisk av meg, har andre verdier enn gaver. Om jeg hadde plutselig fått noe en evnt.kjæreste hadde brukt tid på å plukke ut til meg, hadde jeg blitt veldig glad for det. Har aldri fått en eneste gave i hele mitt liv, så vet egentlig ikke hva jeg går glipp av der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #18 Del Skrevet 23. november 2010 ønsker meg jakke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okusan Skrevet 23. november 2010 #19 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg sponser to foreldreløse barn med Down syndrom i Ukraina, og det jeg ønsker meg av mannen min er at han setter inn en skikkelig fet sum på deres konto Vi har jo alt, på en måte, og jeg føler ikke at jeg må ha noen gaver til jul. Bursdagen min er litt annerledes, da blir jeg gretten om det ikke vanker en blomsterkvast i det minste... men at han skal bruke masse penger på meg til jul er unødvendig. HVIS han har tenkt å kjøpe noe i tillegg til det nevnte bidraget (og det bør være størstedelen!), så kan han til nød få kjøpe biografien til Keith Richards som jeg gleder meg til å lese- og noget sexy undertøy som han vil sette pris på selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 24. november 2010 #20 Del Skrevet 24. november 2010 Fjellstøvler... så vi kan nyte fine fjellturer sammen i 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå