Skusla Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Noen som vet hvor man kan få kjøpt fine julestrømper????? Sånne man henger på peisen vet dere.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har kjøpt mine her Du finner de ved å klikke på jul og så klikke deg fremover! Synes de er veldig søte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Å, nei... Slike nettsider som Perfect Home sine har jeg ikke godt av å finne....... Har lyst på det meste der inne Tror jeg må lagre siden som favoritt Hehe! Kjempesøte julestrømper de hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Junibrud, dette var dårlig gjort!!!!! :fy: Skulle liksom ikke bruker mere penger på sånt jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Oy oyyyy, der var mye fiiint... :D Tusen takk... Men, går det an å bestille UTEN å ha ett party mon tro???? Har lyst å bestille masse jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ifjor solgte de julestrømper på Dropsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Junibrud, dette var dårlig gjort!!!!! :fy: Skulle liksom ikke bruker mere penger på sånt jeg..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Oy oyyyy, der var mye fiiint... :D Tusen takk... Men, går det an å bestille UTEN å ha ett party mon tro???? Har lyst å bestille masse jeg... :oops: Det er jeg ikke sikker på! Jeg skal ha party i november Men det er bare å ringe de, så får du tilsendt katalog! Jeg tror kanskje du må gjennom en konsulent, men det er ikke sikkert du må ha party for det! Hvis de ikke overbeviser deg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå