Lilli77 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Undrer over vikken Internett er beste alternativet. ADSL, mobilt... Vikken borde jeg ha? Anvender den till det meste....og ofta. Vad er prisvert? Med snabb hastighet?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Først må du finne ut hvem som tilbyr deg internett i ditt område og så sjekker du ut de ulike leverandørene. Get, CanalDigital, Altibox, Telenor, Ventelo er noen tilbydere. De fleste har forskjellige hastighetere til ulik betaling. Har selv hatt både Telenor og Ventelo og har vært godt fornøyd med tjenesten de har levert. Har nå fiberoptisk kabel og kunne ikke tenke meg å bytte til vanlig bredbånd. Nå er det ikke alle steder som leverer fiberoptisk kabel og det er gjerne en høy kostnad for graving og installering.
aluminium Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg har brukt Dataguard i vel ett år nå, og er storfornøyd. Har vel en hastighet på ca 8/1,5 eller noe sånt. Dersom du bruker nettet mye har jeg ett tips, styr unna mobilt. Det funker bare ikke godt nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå