Mette(: Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Hei! Har i lang tid prøvd å få tak i denne shortsen i str small. Kjøpte den da den ble lagt ut på siden, men fikk e-post noen dager senere om at den var utsolgt. Kan jeg få tak i denne noen steder? Hvis det er noen som vil selge den til meg er jeg veldig interessert! (kan eventuelt betale mer enn den er verdt..) Håper det er noen som kan hjelpe meg :-)
Mette(: Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2010 .. og vet noen om den kommer inn igjen?
Viernes Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Vil du jeg skal sende en mail til Fashionlove og spørre for deg? 1
¤Linda¤ Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Vil du jeg skal sende en mail til Fashionlove og spørre for deg? Trivelig..... Har desverre ikke sett den andre steder,men skal si fra om jeg gjør det
Mette(: Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Takk for svar Mail er allerede sendt, den kommer ikke inn igjen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå