Gå til innhold

Bruktmarked/loppemarked i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurte på om det finnes et sted i Oslo hvor man kan selge klær og sko og sånn, som privatperson? Jeg har nemlig mange ubrukte(og flere helt nye) klær og sko, fremdeles med merkelapp hengende på, som jeg ønsker å kvitte meg med.

Vil jo gjerne ha et par kroner for dem, og ikke gi dem bort. Og kan absolutt ikke kaste dem, så de blir jo bare liggende. Jeg kunne tenke meg å selge dem, men etter å ha lagt ut en del annonser på finn så blir annonsene bortgjemt etter bare et par timer. Samtidig bruker ikke venninnene mine og jeg samme størrelse, og det er derfor ikke av deres interesse å kjøpe noe.

Det som hadde vært helt perfekt var jo om det ble arrangert et slags "privat" loppemarked på en skole eller noe, hvor folk kunne tatt med seg tingene sine og solgt dem selv, men jeg vet ikke om det finnes noe her fra før av? Jeg er nyinnflyttet, og har ikke så mange kjente her.

Hadde vært supert om det fantes. Det er jo en veldig god tanke og et godt konsept, siden loppemarkeder er blitt utrolig populært:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Birkelunden på søndager, Grønland på lørdager. Men tror det koster penger å ha bod der. Ellers funker jo finn.no uansett hvor i landet du bor.

Endret av Alabama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...