Nitha Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg satte til side disse skoene på lørdag. http://www.bianco.com/collection/w-2-5.asp Har en tilgodelapp, så jeg tenker ikke på prisen (de er dyre, ja) Men de er glatte, sikkert ikke de varmeste og i det hele tatt ikke de mest praktiske vintersko - som det egentlig er jeg trenger. Men de er jo utrolig kule - eller? Bør jeg tøyle meg og vente til det kommer noen mer praktiske vintersko med litt hæl? Noe som for øvrig ikke er veldig lett å finne! Alt er jo helt flatt i år. Fru Nitha
Gjest Poirot Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Unnslyld, menjeg synes sånne er skikkelig stygge. Liker ikke sånn tupp, lav hæl eller oppsving foran. (Men så går ikke jeg i moteklær jeg synes er stygge, kun fordi det er mote heller) Beklager...
Rachel Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg ville kjøpt dem- hvis det er mulighet til å sette isbrodder på.
aline Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Må dessverre også innrømme at jeg ikke syntes disse var noe fine, men det er fordi jeg heller ikke liker disse tuppene på skoene. Jeg skal ikke si jeg IKKE følger moten, men jeg tar til meg den delen av moten jeg liker, og det er ikke en av dem. men liker du dem, så undersøk i butikken da vel, om de er superglatte og kalde. Er det noe varmt og stødig du trenger, så kan det vel være greit å se om du finner noe du både synes er kult, OG som passer til det du egentlig trenger. (dersom ikke disse er varme, og du ikke vil bruke noe pigger eller annet utenpå dem..) Lykke til med skokjøp.
Gjest Poirot Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Er de glatte så får man jo kjøpt sånn guffe til å smøre under skoene slik at de blir ruglete. Funker bra.
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Det ser ut som om noen har ramlet bakover med dem og hatt hælen limt fast i bakken. Men de ser kanksje ennerledes ut på foten. Men de ser altså veldig tilbakelent ut... Bortsett fra det, likte jeg supergodt fargen og pelsen... vil også ha!
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 På en skala fra 1-10? Da må det bli 1, sorry!
Silfen Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Stiller meg bak flertallet, de skoene var urstygge.
Linita Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg synes de var kjempe tøffe...akkurat min stil
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Ville ikke hatt dem om jeg fikk dem i gave engang - likte dem ikke i det hele tatt... Men hver sin smak :D Men jeg vet av erfaring at glatte sko er noe av det verste å ha om vinteren - og farlig så det er igrunnen nok til å se etter noe annet vil jeg si. Suz
Kreps Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 På en skala fra 1-10? Da må det bli 1, sorry! ¨Sier meg enig her
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Syns ikke de der var noe kule nei. Heller stygge enn kule, men hver sin smak
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #16 Skrevet 13. oktober 2003 Helt ærlig? På denne skalaen: Fin midt i mellom stygg Ville jeg sagt midt i mellom, men de heller veeeldig mot stygge... Men jeg synes ikke du skal bry deg om hva vi sier. Det viktigste er jo at du liker dem.
aline Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Men jeg synes ikke du skal bry deg om hva vi sier. Det viktigste er jo at du liker dem.
Gjest Paff Skrevet 13. oktober 2003 #19 Skrevet 13. oktober 2003 JEG SYNS DE ER RÅÅÅÅKULE!!! LØP OG KJØP!!!!!!!!
missfidget Skrevet 13. oktober 2003 #20 Skrevet 13. oktober 2003 Kan tenke meg at noen sikkert passer de derende ganske bra. Selv misliker jeg at de er så glått men de er slettes ikke stygge sko etter min mening. Jeg selv er etter de her: http://www.bianco.com/collection/w-2-3.asp Helt forelsket i de. MA HÅ de uansett hva andre mener, jeg synes de var akkurat meg...Jeg bare håper når jeg får prøve de at jeg ikke finne ut at de var stygge på meg eller for liten på beina...Uff da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå