Gå til innhold

Øyenskygge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om noen, men en øyenskyggebase/primer vil fikse problemet, selv på billige øyenskygger :)

Min favoritt er Urban Decay Primer Potion. Fåes på Beautybay.com :)

Endret av Heidie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt det du spør etter, men mit beste tips mot striping, er å bruke øyenskyggeprimer. Da holder skyggen hele dagen og vel så det på meg (også billigere skygger), uten at det striper seg, slik øyenskygge alltid gjør på meg ellers. Jeg har bare prøvd primer fra Urban decay, men er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke helt det jeg spør etter, men det var et veldig godt svar uansett. Får jeg kun tak i den på nett? Hadde trengt den fort.

Noen som kan anbefale en som jeg får kjøpt i butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øyenskyggeprimer er mitt tips også. Jeg bruker også den fra Urban Decay og er veldig fornøyd, men du MÅ jo ikke kjøpe akkurat den, det finnes også flere, og noen andre er billigere, f.eks. ELF Eyeshadow Primer! Eller du kan lage din egen primer, som makeup artistene gjort i alle år, før primere kom på markedet. Må ha body butter + konsiler/foundation i flyttende form + kanskje litt mineral pudder hvis du foretrekker fastere konsistens på primeren. Finnes massevis av youtube videoer om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om noen, men en øyenskyggebase/primer vil fikse problemet, selv på billige øyenskygger :)

Min favoritt er Urban Decay Primer Potion. Fåes på Beautybay.com :)

Jeg gikk inn på siden deres. Hva er forskjell på den det står "original" og den det står "Sin" på? Samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på siden deres. Hva er forskjell på den det står "original" og den det står "Sin" på? Samme pris...

Sin er champagnefarget, Orginal er fargeløs :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne, da jeg skal ut på shopping i morgen og lurer på om noen kan si noe om Gosh sin øyenskygge primer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ente med å kjøpe øyenskygge primer fra Gosh. Holder på å teste den nå. Har hatt den og en billig øyenskygge på meg i tre timer. Øyenskyggen sitter fint på enda. Er spent på hvordan den sitter når jeg skal legge meg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Kult å høre!

Jeg skal til å kjøpe disse så jeg skal teste den primeren du snakket om!!

Men virker den på mineral makeup også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg legger inn en anbefaling på art deco sin øyenskyggebase. Den er vannfast,koster rundt 115 kr,og den har du i flere måneder.Og jeg sminker meg hver dag.

Edit:Så lenge jeg bruker denne basen kan jeg bruke øyenskygge fra typ hm og cubus.

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Art Deco sin øyeskyggebase lenge og synes den fungerer bra. Nå bruker jeg MAC sin, og er like fornøyd med den. Jeg bruker bare øyenskygge fra MAC, og en periode brukte jeg det uten base, og syntes egentlig det satt veldig bra uten også. Så jeg anbefaler MAC øyenskygge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'oreal Color infallible sine synes jeg er supre! Godt pigmentert, vannfast og creaser ikke.

Bruker p.d.d primeren fra Estee Lauder - ikke fornøyd i det hele tatt. Fargene kommer godt frem, men etter 12 timers tid har den begynt å stripe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...