MarilynM Skrevet 6. desember 2010 #21 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har en god venninne som jeg møtte første gang i badstua på Sats. Jeg var naken, hun var naken, og vi kom i snakk. Snakka faktisk så lenge at vi nesten svimte av (pga væsketap) når vi endelig dro oss ut derifra. Men nå er jo jeg en av de som er veldig komfortabel uten klær da, og stadig kommer i snakk med avkledde folk i garderoben. Haha.. Jeg er sikkert de over-sjenerte folkas største skrekk! Tenk om jeg snakker til deg i dusjen neste gang du skal trene? Uhu! (Nå er det vel noen som ikke får sove i natt..) Best å passe seg ja! 1
LukaFrost Skrevet 7. desember 2010 #22 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er så glad jeg ikke har problemer med å være naken i fellesdusjoen. Jeg har truffet kunder fra jobben og utvekslet høfflighetsfraser. OM jeg hadde truffet naboen, svigermor eller sjefen der hadde ikke brydd meg. 1
Xaphan Skrevet 7. desember 2010 #23 Skrevet 7. desember 2010 Jeg skjønner at du ble litt flau, men jeg tror det hadde vært enda flauere om de hadde latt være å snakke med deg og alle hadde stått og dusja og lata som ingenting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå