Gå til innhold

Flau i garderoben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært å badet i basenget og da jeg stod i dusjen der så hører jeg plutselig noen rope hei til meg. Og da stod hun der, venninna til min søster med hennes mor og skulle jo selvsagt stå der å skravle. Spurte hvordan jeg hadde det og om jeg var der alene og sånt. Bare fortet meg og sa jeg hadde en avtale jeg måtte rekke. Huff, synes det var så flaut og ekkelt at de så meg helt naken. Og jeg bor jo fortsatt hjemme og både mora og ungen er jo noen jeg ser ganske ofte.

Hadde du også blitt flau? Hvordan hadde du taklet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv i en fellesdusj høres det da ganske frekt ut å stille seg opp og prate med noen som holder på å dusje. Jeg ville synes det var sært. Men nå unngår jeg fellesdusjer uansett, da.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikkje skjønne kvifor det skulle vere frekt? Skal ein la ver å hilse på kjente fordi ein er naken?

Eg ville ha syntes det var ein heilt normal situasjon...

• Liker 3
Gjest Villrips
Skrevet

Står jeg først naken i en fellesdusj er det greit å være forberedt på at bekjente kan se meg naken. Å starte en samtale med noen i dusjen synes jeg gjerne er litt rart :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Merkelig hvordan det plutselig er blitt så skummelt med fellesdusj... :klø:

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville følt meg ukomfortabel med det selv, fordi jeg ikke en vant til å snakke med venner og bekjente splitter naken. Skjønner at naturister synes det er greit, men jeg er vant til å være påkledd når jeg snakker med andre enn kjæresten og foretrekker den praksisen.

• Liker 3
Skrevet

Eg er ikkje naturist, men har eit normalt forhald til min, og andres, kropp...

• Liker 4
Skrevet

Jeg kunne fint innledet en lengre samtale med noen i dusjen :fnise:

Men så har jeg nok et ganske avslappet forhold til kroppen min og, på tross at 15-20 kg for mye..

Men ok, skjønner at det blir litt rart når det er noen du bare kjenner litt. Er noe annet med helt fremmede eller gode venner. Men flau syns jeg da virkelig ikke du skulle bli! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Eg er ikkje naturist, men har eit normalt forhald til min, og andres, kropp...

Går du rundt naken f eks i hagen om sommeren når naboene kan se deg?

• Liker 1
Skrevet

Jag hade blivit lite generad, men jag hade absolut inte sett det som fräckt! Självklart hälsar man på någon man känner, annars blir situationen jättekonstig. Det är bara att ta sig förbi det jobbiga stadiet. Alla har ju trots allt en kropp under alla kläder. ;)

• Liker 2
Skrevet

På vilket sätt är det samma sak undrar jag då? Går du runt naken i hagen kan du bli polisanmäld, det kan du inte bli i en fellesdusch. Dålig jämförelse. I en fellesdusch är alla nakna och man förväntar sig att alla ska vara det.

Skrevet

Nei, det gjer eg ikkje, av omsyn til naboane ;) Bur ein i tettbygde strøk, må ein nesten kle på seg når ein går ut. Ein offentleg dusj er jo noko heilt anna, ikkje samanliknbart i det heile tatt.

Skrevet

Jeg tenker som så at så lenge alle er nakne, er allting vel. Du har jo ikke mer å skjule enn det venninna til søsteren din og hennes mor har.

Du ble tydeligvis mer flau over det enn det de ble, men hvis de har et så naturlig forhold til nakenhet at de ville slå av en prat i nettoen, reflekterte de neppe over at de så søsteren til venninnen sin naken.

Jeg har aldri opplevd å møte halv-kjente i en fellesdusj, men når jeg er der med venninner har jeg ingen sjenanse for dem.

(Det skal sies at jeg har skulket gym fra 5. klasse og ut videregående pga sjenerthet, men herregud så deilig det er å omsider kunne sprade rundt i alskens fellesdusjer og slå av en prat!)

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg var hun hadde jeg sagt hei, gått videre og gjort mitt. Kunne evt. snakkes mer når dusjinga var ferdig. Hadde ikke likt å stått der kliss naken foran noen og konversert om været og sånn.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Gjest Linda sofie
Skrevet

Hadde syns det hadde vært litt flaut ja ;)

Skrevet

Jeg vil ikke at folk jeg kjenner får se meg naken og at jeg har valgt å beholde kjønnshårene. Unngår derfor fellesdusjer.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt flau. Ingen problemer med å være naken eller se andre nakne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke at folk jeg kjenner får se meg naken og at jeg har valgt å beholde kjønnshårene. Unngår derfor fellesdusjer.

Er det nå også noe å bekymre seg over???

Nei ærlig talt, jeg synes at folk bare skaper problemer for seg selv og etterhvert andre med all dette kroppshysteriet!

• Liker 3
Skrevet

Er det nå også noe å bekymre seg over???

Nei ærlig talt, jeg synes at folk bare skaper problemer for seg selv og etterhvert andre med all dette kroppshysteriet!

Med tanke på at det ikke er vanlig at ungdom velger å beholde kjønnshårene synes jeg det er ekkelt å bli sett naken ja.

• Liker 1
Skrevet

Mus er sexy om den er barbert eller ikke! Det er ingen gylden grunn til å unngå offentlig dusj - be proud of the way you are honey!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...