Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vi har vært sammen i noen år nå. Men, han var lenge singel før han traff meg. Dvs, at han er vant til å "get over with it" ganske raskt. Nå som vi er to, er det andre boller. Han er rett og slett udugelig når det gjelder å tilfredsstille meg! Han har aldri gitt meg orgasme.. og han gir opp etter 5-10 minutter. Jeg har brukt en del penger på leketøy, men hver gang jeg tar de frem (små, uskyldige ting som durer) så lager han bare grimaser og sier at lyden distraherer ham. Jeg har fått han til å bruke penisring, for han kommer så raskt noen ganger. Da sier han at det gjør vondt, og vil ta den av. Jeg pratet med han om dette, og vi ble enige om at han skal begynne å bli litt flinkere til å ta hensyn, og være litt mere "intim" med meg før akten er igang. Jeg ville bare dele dette, blir så frustrert noen ganger. Jeg har ikke akuratt lyst til å fortelle venninnene mine om dette. Han fremstår som en veldig kjekk, ung mann som kan sine saker. Men innerst inne er han helt håpløs, og jeg må ty til mine egne midler når han har dratt på jobb (gud, så trist det er, å sitte alene med vibratoren) Har dere noen tanker rundt dette? Noen råd? Jeg er altfor glad i sex, så jeg kan ikke "la være" heller.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men dere har jo blitt enige om at det skal bli bedre jo?.... Løser ikke ting seg da?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror ikke han kommer til å forandre seg,så jeg ville ha dumpa han jeg. Kjenner til problemet........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sett hardt mot hardt! Si du ikke kommer til å ha samleie med han igjen før han har gitt deg en orgasme. Når det er gjort kan du fortelle han at du vil ha orgasme oftere, minst en gang i uken eller noe. Jeg er ikke for noe sånt opplegg som dette selv, og mener det bør løses på andre måter... Men når dere har vært sammen såpass lenge synes jeg tiden er inne for strengere midler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 D er nesten så at man får mareritt om natten pga alle de elendige elskerne som renner løs :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Drømmer om dem, til og med i farger!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 D er absolutt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 ..man trenger ikke dumpe kjæresten fordi han er en dårlig elsker! Men, man bør gå hardt inn og "ta han skikkelig". Gjøre et opprør! Hvorfor skal vi kvinner, i år 2003 finne oss i at mennene der ute er forderdelige dårlige elskere!!!???? Menn burde vært pålagt å gå et kurs innen kvinnens orgasme! Det er ikke alle menn som vet hvor klitorisen er engang! Nei uff, dette er ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 en grunn til at menn er dårlige elskere er at dere jenter faker orgasme.. da tenker han: dæææven jeg god! men så er jo ikke det likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg hadde ikke dumpa ham iallfall! Hvis det dere har ellers er bra, så kan man jo gjøre noe med sexlivet også! Jeg går under mottoet at alle kan læres opp, men da trenger de jo å få vite hva de gjør galt osv også. Det er tydelig dere har prata om det, men tydeligvis ikke prata nok om det. Vis ham hva du vil han skal gjøre, bruk hans hender/fingrer og vis hva du ville gjort om du skulle gjøre det selv... La han prøve seg frem med tungen og si hvordan du vil han skal gjøre det på deg! Om du ikke tør å si det så rett ut, så kan du jo vise med hele kroppen at du virkelig nyter det når han gjør noe godt på riktig plass, altså treffer de rette punktene på deg! Si at du vil han skal gjøre det mer eller noe... Ikke gi opp om det ikke er blir bedre med èn gang - riktignok har du jo ikke gitt opp ettersom dere strever med å få til maks nytelse hos begge, da. Jeg vet iallfall at ved helt nye forhold så er ofte ikke den aller første gangen man får det til like bra, fordi man er redd for å gjøre noe feil eller fordi man ikke tør å si ifra hva man liker. Jeg tror på åpen gjensidig kommunikasjon - også i sengen Lykke til! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jammen - det står jo at de har vært sammen noen år.... Hvis det ikke nytter å snakke med ham om det, at han ikke er villig til å endre seg eller prøve, så må du faktisk bare ta et valg: ham eller sex (eller noe lignende)? (forresten: har du noen aning om hvorvidt han syns det er tilfredstillende? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jada, Embla, jeg så det - men det jeg prøvde å få frem var at det virker som om de har pratet om det èn gang, og det er ikke alltid ting blir bedre med èn gang... Kanskje han synes det er vanskelig å prate om, og kanskje vanskelig å finne ut hva hun egentlig liker? (forresten: har du noen aning om hvorvidt han syns det er tilfredstillende? ) Var det meg du spurte? Isåfall så har jeg selvsagt ikke det, men utfra det jeg leste i første innlegget så virket det som om det var hun som ikke syntes det var tilfredsstillende og jeg mener at begge da må jobbe med det, ikke bare han... Uansett om kun hun eller ingen av dem synes det er tilfredsstillende så må jo begge jobbe for at det skal bli bedre?... Det nytter ikke at kun èn jobber for noe om den andre bare lener seg tilbake og venter det skal bli bra... Hvis det spørsmålet ikke var til meg så beklager jeg at jeg blandet meg... :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 13. oktober 2003 #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skjønner godt at det kan være et stort problem for deg jeg... Sex betyr enormt mye i et forhold, så du bør virkelig ta tak i det. Kanskje han ikke vet helt hva som er vanlig, hva med å søke litt på nettet, se noen filmer etc... Kan jo hende han har et anstrengt forhold til sex, det kan være litt tabuemne for ham. Da hjelper det nok å høre (ikke bare fra deg)at det er vanlig å slippe seg litt løs... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #15 Del Skrevet 13. oktober 2003 Var det meg du spurte? Lillian Hehe, egentlig var det ikke til deg, Lillian, men du må gjerne svare det spørsmålet var til hun som er sammen med denne fyren som ikke gir henne orgasme. Jeg lurer på om HAN har det bra i dette samlivet, om HAN har et tilfredsstillende seksualliv. Var litt retorisk, for jeg tenker vel at han kanskje ikke kan ha det hvis det er så ille for henne. Dermed - kanskje han kan ha noe å vinne på at de "gjør noe med det" også?! Eller no' sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #16 Del Skrevet 13. oktober 2003 Paranoid? Jeg? Laangt ifra :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #17 Del Skrevet 13. oktober 2003 Paranoid? Jeg? Laangt ifra :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei dere! Takk for svar! Vi har pratet om dette, og jeg har vist han med både hans fingre og mine.. Han har funnet noen punkter, hvor jeg gir uttykk for at "OI, DET var godt det!" Men så blir han "sliten" og "lei" og gir opp etter noen få minutter. -"neste gang" skal jeg bli flinkere sier han. Jeg vet at han er veldig fornøyd med sexlivet vårt. Han stønner og ynker seg, sier at det er deilig osv osv. Nå har jeg gitt han noe å tenke på. Jeg sa til han at det blir ikke noe mere sex før han begynner å prøve å gjøre et forsøk med meg. JEG VIL HA EN ORGASME! :evil: (jeg tror han tok hintet! får se hva som skjer til helgen, da skal vi til stockholm med jobben hans) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. oktober 2003 #19 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå har jeg gitt han noe å tenke på. Jeg sa til han at det blir ikke noe mere sex før han begynner å prøve å gjøre et forsøk med meg. JEG VIL HA EN ORGASME! :evil: Sunn innstilling! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2003 #20 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og DIN ORGASME er HANS eneansvar???? Jeg bare spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå